понедељак, 5. септембар 2011.

Encyclopedia Judaica

Već sam više puta pisao o citatima Kule stražare.
Ovaj put mi je privuklo pažnju to što je postavljen citat bez navođenja stranice. Budući da Encyclopedia Judaica ima 22 toma nije nimalo lako naći navedeni citat.
U knjizi "Čovečanstvo u potrazi za Bogom" na strani 228 mi je privukao pažnju ovaj citat u fusnoti:


 Evo isto na engleskom radi lakšeg poređenja, jer je Encyclopedia Judaica izdata na engleskom jeziku.

Originalni tekst koji Kula spominje je potpuno drugačiji i ima sasvim drugi smisao nego što ga Jehovini svedoci vide. Naravno Kula stražara računa da ni jednom članu organizacije neće pasti na pamet da proverava.
Evo originalnog teksta pa slobodno proverite:




Crvenom bojom sam obeležio na koga se odnosi citat koji su Jehovini svedoci u svojoj knjizi naveli.
Pod jedan kako izgleda cela rečenica koju su citirali i pod dva opet jako važno što Kula stražara često tvrdi suprotno.
Pozivam svakog da proveri svaki delić ovih navoda.
Razmislite o Kuli stražari i njenim metodama.
Jasno mi je da ni jednom svedoku ne bi palo na pamet da pregleda 22 toma sa po 700-800 strana da bi proverio. U današnje vreme, kada skoro sve može da sa nađe u elektronskom obliku nije teško proveriti.

Нема коментара:

Постави коментар