недеља, 11. мај 2014.

Cirkularno razmišljanje sledbenika


Ovo je jedan od  načina da se sami uverite do koje mere je organizacija Kule stražare uspela da izmanipuliše umove svojih sledbenika. Organizacija tvrdi da je Isus 1919 izabrao baš ljude koji su jedini "izvršili nalog", pogledajte post Kako je Isus izabrao Jehovine svedoke.

Ovaj cirkularni dijagram je neko veoma lepo napravio na engleskom, a ja sam ga samo priredio na našem jeziku kako bi svima onima koji dođu u kontakt sa članovima ove sekte slikovito predočio nihov način razmišljanja.





Ovo nije nikakva šala, to stvarno jeste način na koji razmišljaju Jehovini svedoci. Slika da pripadaju "Božijoj vidljivoj organizaciji" na ovom svetu, gde svi lažu osim nje je toliko jaka da se svako razmišljanje odmah osuđuje kao sotonsko.
Do koje mere je manipulacija uma došla najbolje možete da se uverite kada zatražite od Jehovinih svedoka da na temelju Svetog pisma provere ovo. Jednostavno će svoju privrženost organizaciji staviti ispred istine.
Dragi Jehovini svedoci, Bog je istina i odbacujući istinu odbacujete Boga verujući organizaciji koja je kroz svoju istoriju sama iznela dokaze da nije "Božija vidljiva organizacija".

Razmislite dobro kuda vodi put koji izaberete odbacujući da tražite istinu.

15 коментара:

  1. Пратим твоје блогове и веома су корисни, ако неко има уши и још при том хоће и да чује. Данас су ми на вратима биле две "сведокиње Јехове" (једна је носила и детенце у рукама...) и тако... Разговарали смо и ја сам осетио такву жалост што се толика ревност расипа улудо и што уместо да граде своје идентитет у Цркви оне, ето, срљају у пропаст... Молим се за њих и као неко ко прати твој блог, желим да кажем свима који прочитају неки твој чланак: овај човек вам мисли добро, а не зло. Писац овог блога не разобличава секту да би вас понизио, већ вам даје руку разума... Ко има уши да чује, очи да види и интернет да допре до овог блога...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. јун 2014. 11:00

    Kavi su takvi su,barem ne siluju decu ko po crkvama itd,bio sam svedok kad mi vishe nije prijalo otisho sam,svako ko nije bio u tome nezna kako je i moze samo da nagadja,svako ima slobodu izbora shta zeli da bude,niko nije sekta i svi su sektashi,nerazumem zashto ljudi govore za druge organizecije da su sekta kad je i katolicka i pravoslavna crkva sektashka i bogohulna,svedoci barem nemaju mnoshtvo ikona i neobozavaju druge bogove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23. јун 2014. 19:16

      koje to bogove obozavaju pravoslavci, kako ti napisa,izgleda da si slabo upucen,
      kod pravoslavaca je dozvoljeno pitati i provjeriti,slobodno pitajte, a ne sirite bruklinsku propagandu, samo ovako, za razliku od vas, kod vas nema pitanja,ni provjere, inace konsekvence su poznate,
      pozdrav

      Избриши
  3. Анониман28. јун 2014. 19:09

    Molim Vas savjet. Moju sestru, kojoj nisam bio u stanju financijski pomoći kada joj je trebala pomoć u tom slabom času prišli su Jehovini svjedoci i navodno joj je kvaliteta života nakon toga značajno porasla. Kada me obavijestila o tome kako planira preći među Jehovine svjedoke i koliko joj je ta vjera te njeni svjedoci pomogla bio sam skeptičan ali pošto joj sam nisam mogao pomoći zaključio sam kako je i to bolje nego da je npr. postala narkoman i počela se prostituirati. Još nije krštena ali svaki susret s njom svodi se na izvlačenje njihove knjige i letaka te inzistiranje na razgovoru o pravom nazivu za Boga, Kraljevstvima i sl. Zapravo, svjestan sam toga da me zapravo pokušava preobratiti na svoju vjeru i nastojao sam joj kroz razgovor pokazati kako poštujem njezin odabir ali sam nisam zainteresiran postati svjedok, ikada. Hoće li moja sestra zbog toga nakon krštenja prestati komunicirati sa mnom? Održavaju li Jehovini svjedoci kontakte s članovima obitelji kojima je stalo do njih te poštuju njihovu vjeru ali ne žele i samo postati Svjedoci?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман3. јул 2014. 00:37

      Činjenica je da se osobe koje stupaju u redove Svedoka ohrabruju na to da kontakte sa drugima, pa i sa rodbinom koja ne želi da deli njihova uverenja svede na minimum. Ipak, činjenica je i to da veliki broj Svedoka to ne učini i zbog toga ne trpe nikakve posledice. Dakle, na vašoj sestri je da odluči da li će ići "tvrdom" ili "mekom" linijom.

      Избриши
    2. Анониман24. јул 2014. 02:31

      normanlo izgubices sestru pod hitno je skreni sa tog puta inace neces imati sestru,ja sam tako izgubio brata jer ja verujem da je Isus Bog a za njih Isus nista ne znaci i nije Bog po njihovim ucenjima,uce ih tako da nesmeju da otvore bibliju i istrazuju sta je prava istina,i uce ih tako da smo svi miosudjeni za pakao i da smo necisti i da oni kao sveti Boziji narod ne smeju da imaju nikakav kontakt snama,oni veruju da se za njih govori o svetima 144.000 u bibliji i zato kao takvi oni su precisti a mi prljavi i snama zato nece imati kontakta i zato odbacuju svakog pa i rodjene u porodici,OPET TI KAZEM IZGUBICES SESTRU KAO JA BRATA,samo ako dozvolis da se krsti i da ima kontakt sa njima

      Избриши
    3. Анониман24. јул 2014. 02:35

      AKO ZELIS SESTRU DA IMAS NE CEKAJ NI MINUT DA JE NE SPASIS OD NJIH

      Избриши
    4. Moja svekrva je Jehovin svedok. Ja nisam. Nas dve smo u odlicnim odnosima. U svemu se slazemo, samo ne u veri. Ja sam Pravoslaka. Ona se svim silama trudi da me preobrati u Jehovinu svedokinju. Navela mi je milion razloga zasto treba da verujem u Jehovu,zasto moje Pravoslavlje ne valja, kako cu postati bolji covek cistijeg srca... i ostale gluposti. Najvise me nervira to sto kaze da je moja vera bezvredna i pogresna. Za njih smo svi omamljeni djavolom, svi smo gresnici i svi cemo da zavrsimo onako kako ne zelimo. Ne verujem da ce se sestra odreci od tebe, samo ce biti mnogo dosadna sa novom verom, i pokusace na hiljadu nacina da te uvuce u to. Oni ne rade nista nazao drugima, ali se odricu od verskih obicaja (ne slave Bozic, Vaskrs, niti ijedan drugi praznik, rodjendane, godisnjice, ne nose krst, ne postuju ikone, ne slave slave, niti idu na njih, ne idu u crkvu...). Imaces sestru - crnu ovcu u porodici. Ako mozes, odvrati je od toga, a ako ne, naoruzaj se strpljenjem da trpis sve njihove bljuvotine.

      Избриши
    5. Moja anonimna, prvo da te pozdravim i da ti kazem , sve to sto ti tvoja svekrva kaze( to negativno) da smo mi pravoslavci, to su u stvari oni, samo vjesto i mudro, skoro savrseno maskirani, tebi zelim sve najbolje, a i tvojoj svekrvi,naravno, i zelim ti da jos bolje upoznas pravoslavlje a i js., a tvojoj svekrvi isto, da preispita zabranjeno, kod js. , i da upozna pravoslavlje, a ne da prica onako kako je u skupstini ,o nama cula, nek preispita prvo sve, pa ce sigurno, ako nista , manje tog negativnog siriti o drugima, a to im je jedna od osnovnih uvjezbavanja, svake sedmice, bomberdovati sve druge, ne istomisljenike, , pozdrav

      Избриши
    6. Uzvracam pozdrav, anonimni!
      Odlicno znam da su oni sve ono sto pricaju za nas Pravoslavce i za ostale vere. Za njih su sve vere pogresne i sotonine, samo su Jehovini svedoci i njihova vera ispravni. Njih ne mozes da vratis na pravi put, ma koliko se trudio. Njima je mozak toliko ispran, da su spremni i zivotom da brane svoja uverenja. Sve sto je nama sveto, njima nije. Opet kazem, oni nisu losi niti zli ljudi, samo su fanatici koji veruju u nesto sto nema cvrste temelje. Ali ti im to ne mozes ni na koji nacin objasniti, ma koliko im dokaza naveo da nisu u pravu. Kao da su hipnotisani. Zalosno...

      Избриши
    7. Odlično poznajem skoro sve Hrišćanske Crkve...
      I budu sigurna sestro da ni Pravoslavlje nije 100 % istinito.
      Ima i ono dosta zabluda. Ali svakako mnogo manje nego JS.
      Tako da su ti mnogo veće šanse za spasenje iz Pravoslavlja no iz JS !

      A ako želiš svim srcem, dušom i telom da se spasiš !
      I imaš večni život u raju - Najsigurniji put ti je :
      1 - Čisto srce, kao u malog deteta;
      2 - Nikom ništa ne verovati, jer su mnogi lažni pastiri izašli;
      3 - Pažljivo i istrajno čitanje Biblije, naročito Novog Zaveta, uz post i molitvu da ti Bog svojim Svetim Duhom otkrije ISTINU.

      Svako dobro.
      Bog s tobom.
      AMIN

      Избриши
    8. Анониман10. јул 2015. 01:55

      Nisam JS ali sam upoznat s njihovim učenjima i sa sigurnošču mogu reći da je većina što je ovdje napisana neistina. Namjerno ili nenamjerno u to neću ulaziti. Ako ste iskreni i želite nekom pomoć dobronamjernim savjetom onda se potrudite da iznesete provjerene informacije, jer u protivnom ste gori od onih koje krivo optužujete. Da ne govorim kakvu štetu možete prouzročiti onome kome ste dali savjet.

      Избриши
    9. Анониман10. јул 2015. 07:53

      Odlično.
      Sada još samo ostaje, da ne bi ovo ostalo mrtvo slovo na papiru što si napisao darko, da nam kažeš KONKRETNO šta je ovdje napisano neistinito ?
      Eto barem 3 stvari od tih VEĆINE kako navodiš.
      Hvala

      Избриши
  4. Zasto Jehovi u Americi prinose ljudske zrtve tako sto se zatvore u ambar i izvrse masovno trovanje ili se zapale?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jehovini svedoci su opasna sekta.
      I lično mislim da će se iz nje malo vernika spasiti....

      Ali brate anonimni, ovde si pobrkao lončiće.
      U pitanju su ADVENTISTI !

      Ili bolje rečeno EX Adventisti.
      Dejvid Koreši je bio Adventista Sedmoga Dana. Pa kada je njih napustio osnovao je sektu LOZA DAVIDIJANACA, a oni su se samozapalili u Teksasu pre 20-tak godina.
      Mada postoji i verzija da ih je američki FBI zapalio (podmetnuo požar).
      Pozdrav

      Избриши