субота, 14. фебруар 2015.

Da li od bloga imam zaradu?




Čovek koji se predstavlja kao Harec (iako ima još mnoga imena) koga sam spomenuo u prethodnom postu je pored Irfana jedan od najvatrenijih "apologeta" doktrine Kule stražare. Jednom za sebe kaže da nije Jehovin svedok, drugi put da je kršteni Jehovin svedok. Valjda on zna da li jeste ili nije. Ali to nije uopšte važno za ovu priču, to je njegova stvar. Bog zna, a to je jedino važno! Bog je pravedan i sudiće mu pravedno.

Kao što znate, ja molim svakog da kada pročita neki post na blogu ostavi svoj komentar na temu posta ako misli da ima šta da kaže. To je veoma važno jer na takav način svako ima mogućnost i pravo da dokaže da ono što sam napisao nije istina i argumentovano odbrani doktrina organizacije.
Na takav način će neko ko bude čitao moje postove i vaše komentare najbolje upoznati organizaciju Jehovinih svedoka. 
Do dana današnjeg, za ovih skoro četiri godine postojanja bloga su posetioci ostavili na ovom 1127, a na blogu o Novom svetu samo 65 komentara. Neki su bili potpuno nepotrebni, ali kao što sam rekao ostavljam slobodu svakom da iznese svoje mišljenje.
Sam blog je besplatan, tako da nemam nikakvih troškova, ali nemam ni zarade. Da bi bilo neke zarade kao što Harecu izgleda trebale bi da na blogu postoje reklame. Naravno da mi ne pada na pamet da dozvolim reklamu na blogu. Na prvom mestu je informacija koja je potrebna ljudima koji dođu u kontakt sa sledbenicima doktrine Kule stražare




Ali da li ste se zapitali zašto Harecu "izgleda" da ja zarađujem pare na vašim komentarima?
Opet jedan način da se ovaj blog prikaže neistinit jer ima za cilj zaradu, a ne istinu. Opet jeftin pokušaj deplasiranja informacija, jer ako autor piše za pare napisaće svašta samo da ispuni normu i zaradi što više.

Dragi Harec, na blogovima, forumima i diskusijama na Facebook-u koje ti kontrolišeš obavezno izbrišeš sve što ti ne odgovara. Tvoj "izazov" sa Facebook-a si naravno izbrisao, jer ono što sam ti odgovorio se nije uklapalo u sliku koju ti želiš da drugi steknu. Tvoje manipulacije samo svedoče da nisi u stanju pošteno da braniš doktrinu Kule stražare i da pribegavaš kao ostali Jehovini svedoci svim mogućim trikovima.
Probaj malo da budeš pošten i da svaku napisanu reč ostaviš. Bog sve što pomislimo zna, a za sve što uradimo i napišemo će nam pošteno suditi. Zar da krijemo od ljudi nešto kad od Onoga koji je najvažniji ne možemo da sakrijemo. Jedino onaj koji voli da vara ljude i da manipuliše će brisati tragove da bi mogao opet negde drugde da upotrebi isti trik ili prevaru. Prevaranti ne vole kada postoje dokazi njihove prevare.

Sva sreća ne možeš sve na internetu da izbrišeš!

Hvala na pozivima da ja tebi odgovaram na platformama na kojima brišeš sve što ti ne odgovara, ovaj blog ne zarađuje na komentarima nego samo istina o vašoj organizaciji  može izaći na videlo. Izvoli ovde, a pogotovo se posveti blogu o Novom svetu, njega izbegavaju svi Jehovini svedoci. Hajde potrudite se malo i obarajte postove koje sam napisao o "prevodu" Novi svet. Naravno, argumentovano, a ne ovako

Svi su pozvani da komentarišu, a oni koji misle da će njihov komentar biti izbrisan neka obavezno slikaju objavljen komentar. Ja znam da ga neću izbrisati, ali treba i oni da budu sigurni.

1 коментар:

  1. Ti si uveren da radiš ovde Božje delo? Na ovakav skaradan farisejski način? Bez ijedne trunke subjektivnog osećaja posetilaca da to radiš iz ljubavi? Ovako se sigurno ne propoveda i to je toliko očigledno. Ovo je bukvalno "trebljenje tankih crevca" i ceđenje komarca te traženje truna u tuđem oku ne videvši i ne izvadivši orvo gredu iz svog. Za spoznaju Boga i Hrista ne trebaju nam teološki fakulteti-potrebno je imati prvenstveno ljubav i srce za pravog Boga kada ga tražimo. I Isus je san rekao- Hvala ti Oče što si sve ovo sakrio od mudrih-a otkrio maloj deci.

    ОдговориИзбриши