субота, 31. март 2012.

Komentar posta "Istina"

Postaviću ovaj komentar kao poseban post da bi ga ljudi lakše videli.
ISTINA


Kada dodje sudnji Dan svaki cete znati da li ste ziveli u zabludi ili ne.Zasto i ko si ti da istrazujes ko je u pravu a ko u krivu?Ko ti je to dao za pravo?I zasto toliko napadas Jehovine svedoke?Od toliko religija i crkvi,Skupstina i cega sve ne ,ti si nasao bas Jehovine svedoke.Zasto su ti oni toliko u ocima?Da li si se to nekada zapitao?Da li si ikada isao kod njih na sastanke?Da ;li si pricao sa njima i video kako oni to i sta rade?Nisi sigurno.Idi,obidji ih,pricaj sa njima.
I sam Isus je bio proganjan,kamenovan,optuzivan i izdali su ga svestenici.....a znas ko je bio Isus...znas kako se i koliko dugo pisala Biblija...ako si pravi Hriscanin sve to bi trebalo da znas.Posveti se citanju i izucavanju Biblije.Veruj u Boga i Njegovog sina Isusa Hrista,predaj se molitvi Bogu i njegovom sinu,a ne istrazuj ko je u pravu a ko u krivu.Tako ces steci ljubav Boga,tako ce ti biti pruzen spas.
Nije Bog stvorio vise vera,to su ljudi sami od sebe napravili.Zar ti to ne govori da ovde vlada Satana,koji voli svadju,prepirku i sve ono sto Bogu nije drago.Zar ne vidis da ovim blogom i napadanjem jedne vere ma kako god se ona zvala,se udaljavas od onoga sto je najvaznije a to je vera u Boga,Njegovog sina,od molitve Bogu?
Pun si negativne energije,a to nije po Bogu.
Preispitaj sebe i pogledaj gde te ovo vodi.Svi smo mi Hriscani bez obzira kojoj crkvi se priklanjamo.Izucavamo Bibliju,verujemo i molimo se.A svaka vera za sebe kaze da je ispravna,a osudjuje drugu....


Obeležio sam crvenom bojom zanimljivije misli.
Na prvo pitanje bih odgovorio: "Jednostavno, zato što tako piše u Bibliji."
Zašto proveravam i ko mi je dao pravo?
Zar ne treba da proveravamo da li je jedna religija prava?
To pravo mi je dao Isus Hristos!

Da li sam išao na sastanak?
Naravno! Ne mogu da pišem o nečemu, a da nisam direktno u prvim borbenim linijama.

 "ne istrazuj ko je u pravu a ko u krivu."

Jel ti to ozbiljno?
Zar ti možeš da dozvoliš da tvoju sestru ili brata neko vara i UBIJA, a da ti okrećeš glavu i kažeš:"Ma šta da istražujem koje u pravu ?"

Čisto da znaš, samo Jehovini svedoci pišu satana, đavo ili sotona velikim slovom. Inače po pravopisu se piše malim slovom. Pitao sam jednog Jehovinog svedoka zašto u Kuli stražari piše sotona velikim slovom i on mi reče: "Iz poštovanja."
Svaka čast Jehovinim svedocima kada pišu sotona velikom slovom i poštuju ga.

Pun sam negativne energije :)
Pitaj sve ostale koji nisu Jehovini svedoci šta će ti reći. Ti misliš da sam ja pun negativne energije, a ja ti kažem da proveriš šta je istina. To je sve! Ti misliš da sam pun negativne energije, jer iznosim o organizaciji Jehovinih svedoka ISTINU NA VIDELO!

Naravno da znam kuda mene vodi ovo što radim. Preispitaj dobro to što radim.
Borim se za svu svoju braću koji razumeju naš jezik. Neću da dozvolim da ih više ubija sotona! 

Post na koji si ti komentarisala se zove ISTINA

Zar ne smatraš da religija koja za sebe tvrdi da je pod direktnom teokratskom upravom ne bi imala nešto protiv da se proveri?
Onaj kome je čista savest i koji nema šta da krije ne boji se nikakve provere.
Zato pozivi sve Jehovine svedoke u tvom kraju.
Reci da si našla blog koji je po tvom mišljenju pun laži o organizaciji.
Onda pregledajte sve postove i komentarišite.
Kao što rekoh neću nikada izbrisati ni jedan komentar. 

Ako vam je stalo do ISTINE onda proveravajte sve što sam do sada napisao!

PS
Da li znaš koliko Jehovinih svedoka je ubila organizacija Kule stražare? 

Нема коментара:

Постави коментар