понедељак, 16. јануар 2012.

Forum Jehovinih svedoka

Dobio sam ove postove od jednog čoveka koji je želeo da se učlani na forum Jehovinih svedoka i da sa njima diskutuje. Pročitajte njegovo iskustvo sa tog foruma:




Draga braćo i sestre evo i jedno moje iskustvo sa JS.
Pre svega morali bi nešto razumeti da bi lakše shvatili moje iskustvo. Dva polazna stiha za to su:
Јован 3,16  Јер Богу тако омиле свет да је и Сина свог Јединородног дао, да ниједан који Га верује не погине, него да има живот вечни.   I  Марко 12,24   И одговарајући Исус рече им: Зато ли се ви варате што не знате писма ни силе Божје?
O čemu se ovde radi? Bog želi da se svi ljudi spasu. Jer je Kosmos neograničen i ima mesta ne za 7,5 milijardi ljudi, nego za neograničen broj ljudi! Te prema tome ako želimo biti PRAVI Hrišćani, onda moramo slušati Boga, a On kaže da <да ниједан који Га верује не погине, него да има живот вечни>. Znači ne samo JS ili samo Pravoslavci ili.............. već svi koji veruju u Isusa Hrista trebaju imati život večni.
Tim rezonom, smatrajući sebe za PRAVOG Hrišćanina, sam se učlanio na forum JS 04.01.2012. (http://biblijaimi.forumactif.org/). Da bi posle dva dan (06.01.2012.) dobio i odobrenje za stupanje na forum. Bio sam srećan, jer sam se duboko nadao da ću JS-ma otkriti biblijske istine, a i oni meni ako sam možda ja negde u zabludi.
Tim povodom sam otvorio novu temu na forumu pod nazivom ’’144.000, ko su?’’ Misleći na malo stado iz Otkrovenja 7 glave i 14 glave. I evo svih postova sa tog foruma:

144.000                                     (post br. 1)
      144.000
  by Šarrdy on 06.01.12 17:21
Draga braćo o ovoj temi sam dosta čuo od različitih denominacija, ali 3 najozbiljnije teorije su:
1 . Jevreji,
2. Svi ljudi,
3. JS.
Ostale nisu za raspravu, jer su neozbiljne. Međutim kao i u svim biblijskim tumačenjima, istina je samo jedna. Neka i nije ni jedna od ove TRI, ali opet je samo jedna!
Koja je prava?
A ja svim želim spasenje, međutim problem je što su mnogi pozvati, ali je malo odazvanih.
Pa 'ajde da vidimo kolko će se ovde odazvati, i da vidimo šta je ISTINA.
POZDRAV
Šarrdy

Broj postova: 6
Registration date: 2012-01-06
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                      (post br. 2)
  by Admin on 08.01.12 20:43
Pozdrav i tebi Šardy al najpre bi bilo dobro da se malo predstavis tko si koja skupstina mesto i kako si dosao na ovaj forum jel te neko uputio ako je tko je to?
I na kraju tko te je odobrio ovde ?
svoju predstavu napisi ovde:
http://biblijaimi.forumactif.org/t249-arrow-obavezno-proeitati
Admin
Admin

Broj postova: 4090
Registration date: 2008-09-11
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                          (post br. 3)
  by Šarrdy on 09.01.12 10:44
1. Ja sam ljubitelj istine. Jer smatram da nam nema spasenja bez 2 stvari (poželjno je 100) – ISTINE i LJUBAVI. A JS su mi rekli u skupštini Zemun da istinu mogu naći kod JS;
2. Prijatelj, kome ne znam prezime, a zove se Jovica mi je dao ovaj link da se informišem;
3. Odgovorio bih vrlo rado ko mi je odobrio pristup ovom forumu kada bih znao kako je to mogu pronaći. Pristupio sam kao i svim ostalim forumima: Registracijom, a onda posle dobijanja linka na moju email adresu – potvrdom posle par dana.
Eto odgovorio sam na sva postavljena pitanja, a ja imam samo jedno:
Kakve veze ima sa ISTINOM – koje sam boje kože, koji jezik govorim, kojoj skupštini pripadam, kojoj Crkvi pripadam, kojoj religiji pripadam, kakva su moja životna i religijska opredeljenja; gde sam rođen; ko me je uputio na ovaj forum, a ko nije i kako se ja zovem i prezivam?
Ja sam čitajući bibliju, razumeo da Bog ne gleda ko je ko. Već gleda ko tvori Njegovu volju! I on mu je mio, a sve ostalo je potpuno nebitno.
Ali ostavljam prostora da sam nešto pobrkao, dugim i temeljnim istraživanjem biblije, pa vas ovom prilikom molim da mi to rasvetlite i uputite na pravi put Istine i Ljubavi.
Hvala unapred i Gospod sa vama.
Šarrdy

Broj postova: 6
Registration date: 2012-01-06
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                             (post br. 4)
  by Šarrdy on 09.01.12 22:09
Evo šta sam našao na nekom Hrišćanskom sajtu, tražeći neki stih koji mi nije jasan...
"Svaka istina, bez obzira na to ko je izriče, dolazi od Duha Svetoga, pa stoga ne valja gledati ko je rekao već šta je rekao."
- Ambrozije
Šarrdy

Broj postova: 6
Registration date: 2012-01-06
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                               (post br. 5)
  by Admin on 10.01.12 11:03
Šarrdy (citat):1. Ja sam ljubitelj istine. Jer smatram da nam nema spasenja bez 2 stvari (poželjno je 100) – ISTINE i LJUBAVI. A JS su mi rekli u skupštini Zemun da istinu mogu naći kod JS;
2. Prijatelj, kome ne znam prezime, a zove se Jovica mi je dao ovaj link da se informišem;
3. Odgovorio bih vrlo rado ko mi je odobrio pristup ovom forumu kada bih znao kako je to mogu pronaći. Pristupio sam kao i svim ostalim forumima: Registracijom, a onda posle dobijanja linka na moju email adresu – potvrdom posle par dana.
Eto odgovorio sam na sva postavljena pitanja, a ja imam samo jedno:
Kakve veze ima sa ISTINOM – koje sam boje kože, koji jezik govorim, kojoj skupštini pripadam, kojoj Crkvi pripadam, kojoj religiji pripadam, kakva su moja životna i religijska opredeljenja; gde sam rođen; ko me je uputio na ovaj forum, a ko nije i kako se ja zovem i prezivam?
Ja sam čitajući bibliju, razumeo da Bog ne gleda ko je ko. Već gleda ko tvori Njegovu volju! I on mu je mio, a sve ostalo je potpuno nebitno.
Ali ostavljam prostora da sam nešto pobrkao, dugim i temeljnim istraživanjem biblije, pa vas ovom prilikom molim da mi to rasvetlite i uputite na pravi put Istine i Ljubavi.
Hvala unapred i Gospod sa vama.
Ma nema veze koje si boje koze i ja nisam belac a i stranac sam vas jezik sam ucio( jos ucim).STVAR JE u tome sto ovo nije forum kao drugi forumi tipa: ja pisem ti odgovaras ili odrnuto,Ovde clanovi dodju zalepe neku informaciju ili proitaju neku info i odu nema ja kazm ovo a sta kazete vi ili slicnog.....tj to je sasvim retko ako se neko dopisuje ovde.Kao i to u vezi 144 000 JS u Zemun ce ti rado objasniti to direkno.
Drugo Ovaj forum tj informaije je namenjen SAMO za JS i one koji proucavaju Bibliju sa njima, ako si kliknuo na ovaj link:
http://biblijaimi.forumactif.org/t249-arrow-obavezno-proeitativideces da su se svi predstavili sa punim imenom i prezimenom kao i gde su u kom mnjestu te i skupstina....itd.... Bolje receno svi se znamo medjusobno tacno ko je tko ovde i to zelimo da tako i ostane....
To da Bog ne gleda tko je tko si bas u pravu a za nas to znaci: da nemamo nacionalne ili vjerske predrasude
No ovdje ne zelimo jednostavno da netko nepoznat (nama) cita ili pise....A pitanje 144 000 teorije koja je prava najbolje je vidjeti kako to stoji u Bibliji na svim mjestima te po raznim prjevodima i etc .....
kao sto rekoh JS prave besplatne Biblijske studije cak i u vasoj kuci te mozete sve provjeriti i istraziti sa njma zajedno i siguran sam da ces doci do saznanje prave istine.
Srdacan pozdrav
Admin
Admin

Broj postova: 4090
Registration date: 2008-09-11
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                        (post br. 6)
  by Šarrdy on 10.01.12 16:27
Srdacan pozdrav
E sada je sve jasno:
(ispravite me ako grešim) – Znači ja mogu doći do ISTINE, to nije problem, ali samo preko knjiga JS, ili besplatnog biblijskog kursa JS. To je SUPER, ali ima jedan mali problemčić. Šta ako JS nemaju svu istinu. Nego npr. samo delimičnu. Ili ako me niste razumeli –to je kao da ja istražujem biljni i životinjski svet Zemlje na Madagaskaru, bez broda ili čamca. Koliku ću ja istine otkriti, u tom, slučaju o flori i fauni na Planeti.
(Madagaskar – JS; brod ili čamac – samostalno izučavanje biblije i razmišljanje ili u razgovoru sa ostalim vernicima.).
Nešto me je podstaklo da pitam posle ovog posta:
Šta mislite kada bi Hrist sada sišao na Zemlju, ali ne u Armagedonu nego tajno. Otvorio forum na Internetu – kome bi dozvolio pristup na njemu i koliku bi slobodu pisanja dozvolio na istom?
Hvala unapred
Bog s vama, pozdrav
Šarrdy

Broj postova: 6
Registration date: 2012-01-06
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                    (post br. 7)
  by Šarrdy on 12.01.12 10:31
Evo braćom i sestre, ako mogu ja da vam pomognem oko odgovora na postavljeno pitanje ( Šta mislite kada bi Hrist sada sišao na Zemlju, ali ne u Armagedonu nego tajno. Otvorio forum na Internetu – kome bi dozvolio pristup na njemu i koliku bi slobodu pisanja dozvolio na istom? )
- Izlečio slugu Rimskog kapetana – a znamo koje vere su bili Rimljani u I veku; (Matej 8:5-13)
- Hrist je razgovarao, sedeo i pričao sa carinicima i grešnicima; (Matej 9:9-11)
- Hrist je dao odličan primer zbog koga je došao prvi put na Zemlju – zbog bolesnih a ne zdravih!: (Matej 9:12,13)
- Rasparavljao se sa sterešimama Farisejskim; (Matej 23:23-39)
- Dao nam predivnu priču i pouku za ceo Svet poznatu pod nazivom ’’Dobri Samarjanin’’; (Luka 10:30-37)
- Hrist je razgovarao sa Nikodimom – Jednim od vodećih ljudi u Sinedrionu. Farisejom; (Jovan 3:1-10)
- Zatim sa Samarjankom, sumljivog morala, na Jakovljevom bunaru – a nadam se da znate u kolikoj su ljubavi tada bili Jevreji i Samarjani; (Jovan 4:4-25)
- Učio nas čak i da volimo svoje neprijatelje! ; (Matej 5:43-45)
I još puno toga sa sličnom tematikom.
Sve vas pozdravljam stihom iz Jovana 3:16>
Јер Богу тако омиле свет да је и Сина свог Јединородног дао, да ниједан који Га верује не погине, него да има живот вечни.
Šarrdy

Broj postova: 6
Registration date: 2012-01-06
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Re: 144.000                                                           (post br. 8)
  by Šarrdy 14.01.2012 at 16:17
Drago braćo i sestre, mislim da je vreme da i ja odgovorim na ovo pitanje. Pre nego što odgovorim, samo bih rekao dve veoma važne stvari:
I – Bog mi je svedok da vam ja ovo govorim najdobronamernije. Pošto ne pripadam ni jednoj Crkvi, a tražeći pravu dođoh i do Jehovinih svedoka, red je da kažem i njima svoje mišljenje o ovome, a ako me vi braćo i sestre Pismom osvedočite da nisam u pravu eto mene na bibliskom kursu kod vas i vrlo brzo na krštenju. Evo i jedan lep stih iz Danila, koji govori da će u poslednjim danima biti ljudi koji će imati PRAVU ISTINU. A možda su to i JS. (Данило 11:32,33 И који су безбожни према завету, он ће их ласкањем отпадити; али народ који познаје Бога свог охрабриће се и извршиће. И разумни у народу научиће многе, и падаће од мача и огња, ропства и грабежа много времена.)
I I – Druga veoma bitna stvar je sledeća činjenica kada su duhovne stvari u pitanju – ISTINA SE NE PLAŠI LAŽI, već obrnuto LAŽ SE PLAŠI ISTINE. Onaj ko ima svu istinu – veoma je rad i vrlo spreman da sa svakim porazgovara o svemu. Em što zna da će biblijskom i Božijom Istinom pobiti sve navode sagovornika, em što istinom želi osvedočiti i spasiti one koji nisu u istini. Dok laž ne želi ni jedno ni drugo. Ovo prvo ne može, a ovo drugo ne želi!
Evo vam i par stihova koji govore o ovome (Јаков 2:19 Ти верујеш да је један Бог; добро чиниш и ђаволи верују, и дрхћу. ; Откровење 3:21 Који победи даћу му да седне са мном на престолу мом, као и ја што победих и седох с Оцем својим на престолу Његовом. ; Јован 5:24 Заиста, заиста вам кажем: Ко моју реч слуша и верује Ономе који је мене послао, има живот вечни, и не долази на суд, него је прешао из смрти у живот. ; 1. Коринћ. 15: 57 А Богу хвала који нам даде победу кроз Господа нашег Исуса Христа. ;
Јован 14:6 Исус му рече: Ја сам пут и истина и живот - нико неће доћи к Оцу до кроза ме.)
I na kraju da odgovorim na temu:
144.000 su isključivo Jevreji + muškarci bez mane. Evo i stihova gde se to jako jasno vidi, ako je čovek iskrena srca i poniznog karaktera. A ako nije onda će svašta da fantazira.
1 – O vaskrsenju odlučuje jedino Bog, i niko više. Jer kada bi mi odlučivali onda ne bi bio uzak put,već širok i ne bi bila uska vrata već široka.Ko nama može dati garanciju da ćemo biti spašeni, a da eliminišemo našu subjektivnost? Pismo govori drugačije.Da su ljudi subjektivni i da su mnogi pozvani a malo odazvanih, da mnogi veruju u svoje spasenje a ustvari idu u nespasenje..... Opasna je to karta na koju se ne tebamo igrati – spašen sam 100 % biću u raju 100 %. Na tu kartu je jedino mogao igrati ’’razbojnik sa krsta’’ pa i za njega je pitanje da li je u svojoj glavi bio siguran u spasenje. Kojim stihom (stihovima) mi možemo za sebe tvrditi da smo spašeni 100%?! Kojim stihom,u Pismu,je bilo ko za sebe znao da je spašen i da ide u Nebo?
(Мат. 26,42 Опет по други пут отиде и помоли се говорећи: Оче мој! Ако ме не може чаша ова мимоићи да је не пијем, нека буде воља Твоја.
Римљ. 3,23 Јер сви сагрешише и изгубили славу Божију,
Мат. 7:21-23 Неће сваки који ми говори: Господе! Господе! Ући у царство небеско; но који чини по вољи Оца мог који је на небесима. Многи ће рећи мени у онај дан: Господе! Господе ! Нисмо ли у име Твоје пророковали, и Твојим именом ђаволе изгонили, и Твојим именом чудеса многа творили? И тада ћу им ја казати: Никад вас нисам знао; идите од мене који чините безакоње. )
2 – U 144.000 ulaze isključivo Jevreji, muškarci, bez mane i djevstvenici – koji nisu imali ženu u svom životu. Znači 4 uslova moraju ispuniti !
(Откр. 7 : 1-8 И потом видех четири анђела где стоје на четири угла земље, и држе четири ветра земаљска, да не душе ветар на земљу, ни на море, ни на и какво дрво. И видех другог анђела где се пење од истока сунчаног, који имаше печат Бога Живога; и повика гласом великим на четири анђела којима беше дано да кваре земљу и море, говорећи: Не кварите ни земље,ни мора,ни дрвета,докле запечатим слуге Бога нашег на челима њиховим.И чух број запечаћених, сто и четрдесет и четири хиљаде запечаћених од свих колена синова Израиљевих; Од колена Јудиног дванаест хиљада запечаћених; од колена Рувимовог дванаест хиљада запечаћених; од колена Гадовог дванаест хиљада запечаћених;............
Откр. 14:1-5 И видех, и гле, Јагње стајаше на гори сионској, и с Њим сто и четрдесет и четири хиљаде, који имаху име Оца Његовог написано на челима својим. И чух глас с неба као глас вода многих, и као глас грома великог; и чух глас гудача који гуђаху у гусле своје. И певаху као нову песму пред престолом и пред четири животиње и пред старешинама: и нико не могаше научити песме, осим оних сто и четрдесет и четири хиљаде који су откупљени са земље. Ово су који се не опоганише са женама, јер су девственици, они иду за Јагњетом куд год оно пође. Ови су купљени од људи, првенци Богу и Јагњету. И у њиховим устима не нађе се превара, јер су без мане пред престолом Божијим. Исаија 4,2 У оно време биће клица Господња на славу и част, и плод земаљски на красоту и дику остатку Израиљевом.
Софон.3,13 Остатак Израиљев неће чинити безакоња нити ће говорити лажи, нити ће се наћи у устима њиховим језик преваран; него ће пасти и лежати и неће бити никога да их плаши.
Језек. 9,4 И рече му Господ: Прођи посред града, посред Јерусалима, и забележи белегом чела оним људима који уздишу и који ридају ради свих гадова што се чине усред њега.)
3 – Za 144.000 se ne zna kada vaskrsavaju. Jer imamo primer Ilije i Enoha, koje je Bog uzeo ranije tako da će ih biti i u Armagedonu, kada sa Hristom idu u nebo, a i ranije. Ali tačan izveštaj o tome nemamo u bibliji. Tako da ne znamo tačno kada oni vaskrsavaju! Moguće su 2 opcije:
Do Armagedona i Do Armagedona i u Armagedonu
(1. Мојс. 5:23,24 Тако поживе Енох свега триста шездесет пет година; И живећи Енох једнако по вољи Божјој, нестаде га јер га узе Бог.
2. Царев. 1:12 А Илија одговори и рече им: Ако сам човек Божји, нека сиђе огањ с неба и прождре тебе и твоју педесеторицу. И сиђе огањ Божји с неба и прождре њега и његову педесеторицу.
2. Царев. 2:1,11 А кад Господ хтеде узети Илију у вихору на небу, пођоше Илија и Јелисије из Галгала. И кад иђаху даље разговарајући се, гле, огњена кола и огњени коњи раставише их, и Илија отиде у вихору на небо.)

Idealan kandidat za ulazak u 144.000, po meni, je Jovan krstitelj. Najveći čovek koji je hodao planetom Zemljom. A pri tom je živeo sam u pustinji.................. (Лука 9:46 А уђе мисао у њих ко би био највећи међу њима. Матеј 11:11 Заиста вам кажем: Ни један између рођених од жена није изишао већи од Јована Крститеља; а најмањи у царству небеском већи је од њега.)
Ili ljudi slični njemu. Ili još bolji primer ljudi slični Hristovom ponašanju. A voleo bih znati koliko ljudi su slični u ponašanju Jovanu Krstitelju ili Hristu?
Sve vas pozdravljam stihom > Псалам 119:130 Речи Твоје кад се јаве, просветљују и уразумљују просте.

Da bi me samo posle 8 postova i 8 dana na tom forumu obrisali bez ikakvog upozorenja i objašnjenja. Ja sam ostao u čudu iz dva razloga:
 1 - Isključivo sam im biblijom hteo otkriti biblijske istine i privesti večnom životu a ne večnoj smtri. I pri tom birao rečnik, da ne bih nekog uvredio ili sablaznio.
 2 - Na mnogim drugim forumima niko ne briše JS, i ako nam ne iznose biblijske istine, već laži. Ne žele nam spasenje, i vrlo često koriste neprijatan i prost govor, na šta sam se i ja imao uveriti na drugim forumima. Kako na svojoj tako i na tuđoj koži. Eto još jednog primera kavi su JS. Cede komarca (mene i moje postove na njihovom forumu) a gutaju kamili (njihove postove na ostalim forumima nesvedoka) – Matej 23,24!
Evo možete se i sami uveriti i na bazi ovih postova i na bazi biblije.  Da li u 144.000 ulaze pomazanici JS, kako oni tvrde - da vode tačnu evidenciju od nastanka sveta koliko ih je do sada ušlo u taj broj. Znači JS znaju koliko je do sada ušlo pomazanika + današnji pomazanici koji uzimaju evharistiju se pridodaju tom broju, da bi se ispunio broj od 144.000.
Ili biblija, odnosno kaže drugačije. Da su to Jevreji,  muškarci,  djevsvenici  i  bez mane!
Mnogo propusta ima ova njihova teorija. Ali mene lično DVA fascinitaju:
1.    Kako mogu znati ko je u poslednjih 6.000 godina spašen i ušao u tih 144.000;  i
2.    Kako mogu današnji pomazanici koju uzimaju evharistiju kod JS sa sigurnošću tvrditi da idu u nebo da vladaju sa Hristom?
Čak mislim da su JS taj broj više puta prekrajali, a i zvanično ga nigde ne objavljuju, što isto govori o njima.
Ja vam vrlo lako biblijski mogu dokazati da bez ljubavi i istine vam nema ulaska u nebesko carstvo, odnosno sa mržnjom i lažju. Jer obe ove stvari su rodovi sotonski. A svi nek procene o čemu se ovde radi, kada je njihov forum u pitanju.
Eto to je moje iskustvo s JS. Ne želim se porediti sa Hristom, ali je vrlo sličan primer. I On je došao da ljudima donese istinu i večni život a oni ga isključiše jednim klikom. Jednostavno ko nije u Bogu on ne može slušati istinu, jer je to za njega poražavajuće.
Svima želim sve najbolje, a naročito Božijeg blagoslova i mudrosti.



Nastavak možete da pročitate u ovom postu:Epilog pokušaja razgovora sa Jehovinim svedocima
 

32 коментара:

  1. Ево да појасним мало у шта ми верујемо да се не би ширила лаж о нама,поздрав свима

    Шта је Божја намера за земљу?
    Зашто је Јехова створио земљу? (1, 2)
    Зашто земља сада није рај? (3)
    Шта ће се догодити злим људима? (4)
    Шта ће Исус у будућности урадити за болесне? старе? мртве? (5, 6)


    1. Јехова је створио земљу да би људи могли да се заувек радују животу на њој. Желео је да земља увек буде настањена праведним, срећним људима (Псалам 115:16; Исаија 45:18). Земља никада неће бити уништена; постојаће заувек (Псалам 104:5; Проповедник 1:4).

    2. Пре него што је начинио човека, Бог је изабрао један мали део земље и од њега начинио предиван рај. Назвао га је Еденски врт. Управо ту је сместио првог човека и прву жену, Адама и Еву. Бог је намеравао да они имају децу и да напуне целу земљу. Постепено би читаву земљу претворили у рај (Постање 1:28; 2:8, 15).

    3. Адам и Ева су сагрешили тако што су намерно прекршили Божји закон. Зато их је Јехова истерао из Еденског врта. Рај је био изгубљен (Постање 3:1-6, 23). Али, Јехова није заборавио своју намеру за земљу. Он обећава да ће је претворити у рај, где ће људи живети заувек. Како ће он то учинити? (Псалам 37:29).

    4. Пре него што земља може да постане рај, морају се уклонити зли људи (Псалам 37:38, ). То ће се догодити у Армагедону, што је Божји рат да би окончао зло. Затим ће Сотона бити затворен на 1 000 година. То значи да неће остати злих да кваре земљу. Преживеће само Божји народ (Откривење 16:14, 16; 20:1-3).

    5. Тада ће Исус Христ 1 000 година владати као Краљ над земљом (Откривење 20:6). Он ће постепено уклањати грех из наших мисли и тела. Постаћемо савршени људи баш као што су били Адам и Ева пре него што су сагрешили. Тада више неће бити болести, старости и смрти. Болесни ће бити излечени а старе особе ће опет постати младе (Јов 33:25; Исаија 33:24 ; Откривење 21:3, 4).

    6. Током Исусове Хиљадугодишње владавине, верни људи ће радити на претварању целе земље у рај (Лука 23:43). Такође, милиони мртвих биће ускрснути у људски живот на земљи (Дела апостолска 24:15). Ако буду радили оно што Бог захтева од њих, наставиће да заувек живе на земљи. Ако то не буду радили, биће заувек уништени (Јован 5:28, 29; Откривење 20:11-15).

    ОдговориИзбриши
  2. Шта је Божје Краљевство?
    Где је смештено Божје Краљевство? (1)
    Ко је његов Краљ? (2)
    Да ли и други учествују у владању с тим Краљем? Ако учествују, колико их има? (3)
    Шта показује да живимо у последњим данима? (4)
    Шта ће Божје Краљевство у будућности урадити за човечанство? (5-7)

    1. Кад је био на земљи, Исус је учио своје следбенике да се моле за Божје Краљевство. Краљевство је владавина којом управља краљ. Божје Краљевство је једна посебна владавина. Оно је постављено на небу и владаће над земљом. Оно ће посветити, или учинити светим, Божје име. Проузроковаће да се Божја воља врши на земљи као што се врши на небу (Матеј 6:9, 10).
    2. Бог је обећао да ће Исус постати Краљ Његовог Краљевства (Лука 1:30-33). Кад је био на земљи, Исус је доказао да ће бити благ, праведан и савршен Владар. Кад се вратио на небо, није одмах био устоличен за Краља Божјег Краљевства (Јеврејима 10:12, 13). Године 1914, Јехова је Исусу дао власт коју му је обећао. Од тада Исус влада на небу као Јеховин наименовани Краљ (Данило 7:13, 14).
    3. Јехова је такође изабрао неке верне људе и жене са земље да иду на небо. Они ће с Исусом владати над човечанством као краљеви, судије и свештеници (Лука 22:28-30; Откривење 5:9, 10). Исус је те сувладаре у свом Краљевству назвао „малено стадо“. Они броје 144 000 (Лука 12:32; Откривење 14:1-3).
    4. Чим је постао Краљ, Исус је збацио Сотону и његове зле анђеле с неба и у подручје земље. Зато су ствари овде на земљи постале тако лоше од 1914. (Откривење 12:9, 12). Ратови, глади, болести, помори, све веће безакоње — све то је део ’знака‘ који показује да Исус влада и да је овај систем у својим последњим данима (Матеј 24:3, 7, 8, 12; Лука 21:10, 11; 2. Тимотеју 3:1-5).
    5. Ускоро ће Исус судити људима, раздвајајући их као што пастир раздваја овце од
    јараца. „Овце“ су они који буду доказали да су његови лојални поданици. Они ће добити вечни живот на земљи. „Јарци“ су они који буду одбацивали Божје Краљевство (Матеј 25:31-34, 46). У блиској будућности, Исус ће уништити све који су налик јарцима (2. Солуњанима 1:6-9). Ако желиш да будеш једна од Исусових „оваца“, мораш слушати поруку о Краљевству и поступати према ономе што учиш (Матеј 24:14).

    6. Данас је земља подељена на много држава. Свака има своју владавину. Те нације се често боре међу собом. Али, Божје Краљевство ће заменити све људске владавине. Оно ће владати као једина владавина над читавом земљом (Данило 2:44). Тада више неће бити рата, криминала и насиља. Сви људи ће живети заједно у миру и јединству (Михеј 4:3, 4).

    7. Током Исусове хиљадугодишње владавине, верни људи ће постати савршени, а цела земља ће постати рај. На крају тих хиљаду година, Исус ће завршити све што је Бог тражио од њега да учини. Онда ће предати Краљевство свом Оцу (1. Коринћанима 15:24).

    ОдговориИзбриши
  3. Како можеш пронаћи праву религију?
    Да ли су Богу допадљиве све религије или само једна? (1)
    Зашто има тако много религија које тврде да су хришћанске? (2)
    Како можеш препознати праве хришћане? (3-7)

    1. Исус је основао једну праву хришћанску религију. Зато данас мора постојати само једно тело, или група, правих обожавалаца Јехове Бога (Јован 4:23, 24; Ефесцима 4:4, 5). Библија научава да је само мало људи на уском путу у живот (Матеј 7:13, 14).

    2. Библија је прорекла да ће се након смрти апостола у хришћанску скупштину полако увући криве науке и нехришћански поступци. Људи ће одвлачити вернике да следе њих уместо Христа (Матеј 7:15, 21-23; Дела апостолска 20:29, 30, ). Зато видимо тако много различитих религија које тврде да су хришћанске. Како можемо препознати праве хришћане?

    3. Најистакнутији знак правих хришћана јесте да они имају праву љубав међу собом (Јован 13:34, 35). Они нису поучени да мисле да су бољи од људи друге расе или боје коже. А нису поучени ни да мрзе људе из других земаља (Дела апостолска 10:34, 35). Зато не учествују у ратовима. Прави хришћани се међу собом опходе као браћа и сестре (1. Јованова 4:20, 21).

    4. Још једна карактеристика праве религије јесте да њени чланови имају дубоко поштовање према Библији. Они је прихватају као Реч Божју и верују у оно што она каже (Јован 17:17; 2. Тимотеју 3:16, 17). Они Божју Реч сматрају важнијом од људских идеја или обичаја (Матеј 15:1-3, 7-9). У свом свакодневном животу настоје да живе по Библији. Зато не проповедају једно а затим практикују нешто друго (Титу 1:15, 16).

    5. Права религија такође мора исказивати част Божјем имену (Матеј 6:9). Исус је другима обзнањивао Божје име, Јехова. Прави хришћани морају радити то исто (Јован 17:6, 26; Римљанима 10:13, 14). Који људи у твојој средини другима говоре о Божјем имену?

    6. Прави хришћани морају проповедати о Божјем Краљевству. Исус је то чинио. Он је увек говорио о Краљевству (Лука 8:1). Заповедио је својим ученицима да по целом свету проповедају ту исту поруку (Матеј 24:14; 28:19, 20). Прави хришћани верују да ће само Божје Краљевство донети прави мир и безбедност на земљи (Псалам 146:3-5).

    7. Исусови ученици не смеју бити део овог злог света (Јован 17:16). Они се не укључују у светске политичке ствари и друштвене полемике. Избегавају штетно понашање, штетне поступке и ставове који су уобичајени у свету (Јаков 1:27; 4:4). Можеш ли у својој средини препознати неку религиозну групу која има ове ознаке правог хришћанства?


    За почетак је довољно,да се они који желе,увере на темељу Библије да ли је тачно све ово што сам горе написао.Ако ми неко докаже на темељу Библије да нисам у праву и да живим у заблуди,ја се одмах враћам у ПРАВОСЛАВЉЕ,хвала.

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi Zaviša
    Pokazao si da umeš da prekopiraš tekst koji ti je sastavila Kula stražara.Sad budi tako dobar pa počni da čitaš i proveravaš.

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav brate Zaviša.
    Imam jedno pitanje za tebe:
    Stičem neodoljiv utisak da se JS kriju od istine. Kao što đavo beži od krsta – imam utisak da i vi to isto radite. Bežite od krsta i od istine.
    Evo i na ovom blogu sam došao do tog zaključka. Blog je vrlo loše mesto za raspravu o biblijskim doktrinama. Prvo tehničko rešenje bloga je mnogo gore rešeno za diskusiju, nego forumsko. 2 – Blogu nije namena rasparavljanje na temelju Pisma već upoznavanje ljudi sa nekim biblijskim stvarima. Jednostavno nemaju istu namenu blog i forum.
    Evo ja žarko želim sa JS porazgovarati o mnogim biblijskim doktrinama, ali nažalost oni ne žele. Otprilike jave se 2 – 3 puta sa pripremljenim tekstovima iz KS (kule stražare) I kad počne ozbiljnija diskusija,vrlo brzo se povuku.
    Evo i tvoj primer. Zašto ne pozoveš nekog na neki forum gde su JS najači da tu razrešimo sve ovo što si rekao?
    Zašto ne prihvatiš poziv i dođeš na neki forum gde se raspravlja o svedocima? Zašto ne pozoveš tvoju braću JS da i oni učestvuju na tom forumu? Zašto ne kažeš svoj braći u skupštini da prate forume gde se vodi diskusija o JS? I na kraju bih te pitao kako je Isus reagovao kada su ga lažno optuživali da je lažni mesija i sotonin sluga ?
    Pozdrav, Bog s tobom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман8. јул 2014. 22:35

      Poznajem licno mnoge JS i u potpunosti se slazem sa tobom.Totalno neskolovani odnosno nepismeni ljudi na svoj nacin tumace Bibliju i moje misljenje je da svojim "laznim"predstavljanjem tj."u kravati" i bez kravate privatno dokazuju i pokazuju da su toliko dvolicni i Bogohulni sto za moj pojam znaci cisto vrijedjanje i sprdnja sa Bogom,sto sam im licno i kazala.(svima koje poznajem)

      Избриши
  6. Pozdrav brate??????
    Molim te samo mi odgovori na sledeca pitanja: Da li mislis da ovo sto sam ja napisao ovde laz? i da li mislis da nije tacno sta u Bibliji pise?Proveri ovo sto sam ja ovde napisao u TVOJOJ Bibliji pa mi odgovori,hvala. Bratski pozdrav Zavisa

    ОдговориИзбриши
  7. Brate Zaviša, vrlo rado bih ti odgovorio na tvoja pitanja ali nažolost ne mogu iz 3 razloga:
    1 - Kada bi mene neko pozvao na bilo koji forum na Planeti da razgovaramo o biblijskoj istini -ja bih sa oduševljenjem to ptihvatio i odmah se učlanio na taj forum i pokušao sve što znam odgovoriti sagovorniku;
    2 - Već sam jednom napomenuo da blog nije baš najpodesnija stvar za diskusiju. Niti je za to namenjen niti ima takvu tehničku mogućnost kao forum.
    3 - Bespremetno je diskutovati o 5,6, ili 10 doktrina istovremeno. Mnogo je lakše otvoriti za svaku spornu stvar jednu temu i samo o njoj razgovarati na toj temi. Tako se lakše i brže dolazi do zaključaka.
    I za kraj nešto bih te pitao:
    Tvoje obraćanje meni si počeo > Pozdrav brate?????? < pošto ja tako nikada u životu nisam počeo sa nekim komunikaciju, možeš li mi reći šta znače ta silna pitanja posle reči BRATE?
    Hvala na javljanju, Bog s tobom
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  8. Brate zaviša, ko te je naljutio, kaži meni da se ja obračunam sa njim.
    Bogu nas ne privodi spoznanje da Bog postoji. Jer ako nas to privodi Bogu onda bi svi kolektivno trebali pristupiti Kreacionistima i spašeni smo!
    Već nas Bogu privodi TVORENJE Njegove volje! A tvorenje Božje volje nećemo naučiti ni kod Kreacionista, ni kod Jehovinih svedoka, ni kod Mormona, ni kod Nazarena ni kod Pentakostalaca, ni kod……………….. već isključivo u PRAVOJ Crkvi kod Prvosveštenika!

    ОдговориИзбриши
  9. Brate Zaviša ovo bi bilo jako bitno kada bi nam odgovorio : Kako JS tumače sledeći stih?
    Јаков 2,10 Јер који сав закон одржи а сагреши у једном, крив је за све,
    Галатима 3,10 Јер који су год од дела закона под клетвом су, јер је писано: Проклет сваки који не остане у свему што је написано у књизи законској да чини.
    Ja ga tumačim, za tvoju informaciju, na sledeći način > da se čovek ne sne držati 99 % ili 99,9 % Pisma a ostalo grešiti. Jer šta mi vredi ako se pridržavam 1000 stvari a jednu stalno grešim. (npr.) Ako je Božiji dan namenjen Njemu i odmoru – subota, kako ja mogu svaku subotu, raditi, ići na piknik, spremati stan, popravljati nešto...... a za Njega odvojiti nedelju, ili petak ili ni jedan dan u nedelji........

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман16. март 2012. 23:46

    stoji lepo: To nije (uobicajan) forum poput ostalih foruma,
    nema namjeru foruma vise je pobut bloga nego foruma...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ovde stoji još lepše da svako sme da komentariše i da ni jedan komentar neće nikad biti obrisan.
      Da li ti je poznato da je forum mesto gde ljudi ravnopravno iznose svoje mišljenje.
      Zašto na "forumu"Jehovinih svedoka ne sme da se iznese mišljenje?
      Da li tako Jehovini svedoci zamišljaju forum?
      Ili mislite da je forum mesto gde svi sede ,ćute i čitaju Kulu stražaru?

      Избриши
    2. Stvar je u tome da je forum NAMJENJEN SAMO za JS-e. A i LEPO stoji da to nije OBICAN forum kao i drugi , vec radi pohranjivanje Informacija..... Koliko god ti zelio da to nije tako...

      Избриши
    3. Tvoje je pravo dali ces na sovaj blog brisati ili ne kometare, Ti si autor te i ti odlucujes to zar ne?
      Isto tako i na taj takozvani forum ....


      Na nemackom jeziku ima forumi JSa gde je JAVNO i svako moze kometirati.

      A forum Biblija i mi LEPO stoji da nije za JAVNU diskusiju , osim par linija koji su za JAVNOST dostupni

      http://biblijaimi.forumactif.org/f92-javni-dio-foruma-biblija-i-mi
      Tako da i drugi tamo mogu kometarisati..

      dok ostali deo foruma je SAMO za JS i zatvoren je za javnost ....
      Neznam koji ti je propblem da aceptiras da ne zelimo SVUDA imati nepoznate medju sobom, a ako ti je stalo do kometara ima JAVNA linija.

      Избриши
  11. Анониман16. март 2012. 23:48

    Šarrdy NIJE izbrisan stoji jos danas...

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман17. март 2012. 00:12

    p.s. u tvom blogu: Šta o meni kažu Jehovini svedoci?

    Koliko je verovatno da su pisali JS-ci, Toliko postoji i verovatnoca da oni nisu JS-ci.
    :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada neko na forumima već godinama diskutuje predstavljajući se kao Jehovin svedok ?

      http://jehovinisvedoci.blogspot.com/2012/03/ovo-je-sigurno-pisao-jehovin-svedok.html

      Избриши
    2. Imas li pored svega dokaz da su to Jehovini Svjedoci (krsteni)??? NE NEMAS jedako tako na Internetu se moze svako predstaviti kako god zeli 12 godisnjak 40 godisnjak i etc.....

      Osim toga Ima tisuce Interesenti jehovinih svedoka koji se slazu sa vjerovanjem Js-a
      te i tako pisu...
      Pored ovog jos nesto vazno:
      "NEKI" neki od ovih gore se (Interesenti) se ident. Kao JS. sta sam sam doziveo par njih.

      Primjer:
      15snjak mi kaze (sa cigaretom u usta) Ja sam JS,
      Nako sto sam mu reko da sam i ja JS reko je pa...
      moja tata i mama su JS :D

      Избриши
  13. Анониман30. март 2012. 19:57

    U Bibliji pise da ni jedan covek nije savrsen i da svako gresi....JS ne kazu da su oni savrseni.....ali se trude da zive onako kako je to Bogu pravo.A zaista je u pravu administrator sajta JS sto ne zeli da diskutuje na ovaj nacin o Bibliji.Ako te zanima idi kod njih i pricaj,primice te ,a nece ti nametati da MORAS da budes njihov.Sa puno strpljenja ce ti objasniti ili odgovoriti na svako tvoje pitanje.

    ОдговориИзбриши
  14. Ma tip ne zeli aceptirati pravila tog foruma, A IMA linija gde moze pisati o tome, dakle nije da nema vec tamo gde treba dakle ne SVUDa ili ne gde ko zeli....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo,tip je izneo svoje mišljenje ovde:
      http://jehovinisvedoci.blogspot.com/2012/04/komentari-posta-forum-jehovinih-svedoka.html

      Избриши
  15. I ove samo filozofiranje i nista od ljubavi i istine, sve sama izvrtanja cinjenica..Pa koliko je pravoslavaca procitalo bibliju koliko ih ima u celoj Srbiji, ni 1% !! Da, ni 1%. E vidis kod JEhovinih svedoka je sasvim drugacije, kod njih su 100% njih procitali bibliju, da, 100%! I sta imas ti filozofirati ovde dalje? Pa pravoslavlje se razlikuje od kuce do kuce, Grcke, Rusije, Srbije.. I o cemu mi onda pricamo. Koju religiju vodi Sveti duh onda po tebi? Da li pravoslavce ili Jehovine svedoke kod kojih je i u Australiji i u Srbiji i Spaniji svuda sve isto, od slova do slova. Pokrij se i ne brukaj se vise ovde jer ti se svi smeju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo koji religiju vodi djavo! Hriscanstvo bas nije religija! Hriscanstvo jest iskrena vera!

      Избриши
  16. Анониман15. мај 2013. 02:37

    tvoja jehosvska sekta je vec desetak puta prognozirala smak sveta,zasto verujes u te budalastine i cinis incest na masovnim orgijama?

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман18. јул 2013. 02:40

    Jehovini svedoci su suviše napadni, presreću ljude na ulicama, dolaze na stanove, prepadaju na šetalištu, vrše pritisak, sve u cilju vrbovanja u svoje redove, ne pitajući se koliko na taj način uznemiravaju druge. Stanujem blizu njihove kuće okupljanja i trpim ih godinama...a da nikad nisam bila neljubazna. Žao mi je sada što ih nisam svaki put oterala u tri p...m...gledala sam dve žene iz JS kako bukvalno ispiraju mozak čoveku na ulici, pa to je pravo nasilje. VALJA SE ZAŠTITI OD NASILNIKA!

    ОдговориИзбриши
  18. Mir vam i blagoslov želim.
    Ljubav je jedina tačka koja nas spaja i bez nje Boga nećemo videti.
    JS su mi dobro poznati kao i učenje istih, oni u nekoliko tačaka dodiruju se sa Adventistima.
    Ono što ih osdlikuje kao tzv. JS je upornost,odeća i revnost tu idu pohvale.
    Što se tiče učenja NULA i to negativna, zašto?
    Zato što ne prate niti znaju jer da bi znali prvo moraju imati ko da ih pouči SVAKOJ ISTINI a to može samo Duh Sveti kojeg okovaše kao energiju. Isti deli darove pa i dar učitelja ali toga NEMA jer robuju čoveku.

    Osnova razumevanja Biblije je žrtveni sistem sa svim praznicima i zakonom i uredbama zatim sledi praćenje pečata redom i truba i zala da bi se moglo ići redom i znati kad šta biva.
    Rdago mi je da gore pročitah kako čovek-brat razume da su 144000 Jevreji jer tako i piše samo uho treba.
    Oni izostavljaju mnogo toga i da nebih elaborirao sve njihovo samo detalj navodim na pomenutu temu o 144000 da piše tako jasno kako prvo ide pečaćenje DUHOM SVETIM svih hrišćana i potom ide ovaranje 6-og pečata i čuje se krik straha i golotinja tera u pećine i bežaniju kao i Adam i Eva što izgubiše Oiketerion pa se kriju od Boga tako tad prestaje vreme milosti za pagane jer je ušeo dovoljan broj kao što i apostol reče da Bog NIJE odbacio Izrailja već kad uđe koliko treba tad spada slepilo Izrailju i oni se pečate.

    ANĐEO pečati 144 jer oni će ŽIVI dočekati Gospoda slave i oni se počinju pečatiti TEK po otvaranju 6-og pečata to može svako ko ima uho da čuje i shvati sem onih kojima rob golica uho za desetak.
    Nožda kasnije ako Bog da taksativno odgovorim na sve što je ponudio JS a dotle svima pozdrav i nedajte mesta korenu gorčine jer je Bog sudija svima.

    Bog vas blagoslovio.

    ОдговориИзбриши
  19. 5. Права религија такође мора исказивати част Божјем имену (Матеј 6:9). Исус је другима обзнањивао Божје име, Јехова. Прави хришћани морају радити то исто (Јован 17:6, 26; Римљанима 10:13, 14). Који људи у твојој средини другима говоре о Божјем имену?

    Koje ime su apostoli nosili i u koje ime krstili ili oni greše ili vi?Još rekoše da nema drugog imena datog za spasenje i da svako ko veruje Isusa ima život....zašto Pera ne reče Korneliju REČI ŽIVOTA kako je JAHVE bog već nose Jehošuu i to raspetog?Ko je izmenio poruku u Mateju 28 u vezi krštenja promenivši ,, ..krsteći ih u MOJE IME,, na ,,...Oca i Sina i Duha Svetoga,, i apostoli poslušali originalnu verziju jer nisu znali da će u 4 veku biti drugačija formula.


    6. Прави хришћани морају проповедати о Божјем Краљевству. Исус је то чинио. Он је увек говорио о Краљевству (Лука 8:1). Заповедио је својим ученицима да по целом свету проповедају ту исту поруку (Матеј 24:14; 28:19, 20). Прави хришћани верују да ће само Божје Краљевство донети прави мир и безбедност на земљи (Псалам 146:3-5).


    Neće biti da je to prioritet već nošenje vesti spasenja-jevanđelje gde se Isus pokazuje i STRAŽENJE a to je slušanje Otkrivenja po Danilu i Jovanu kako nebi bili zatečeni i prevareni jer koji govore mir je daju mile reči a do milih reči će poteći reke krvi i biti žig i broj zveri podeljen i mnoga lažna učenja poturena od vukova grabljivih koji vam dolaze u odelu jagnjećem a iznutra...


    За почетак је довољно,да се они који желе,увере на темељу Библије да ли је тачно све ово што сам горе написао.Ако ми неко докаже на темељу Библије да нисам у праву и да живим у заблуди,ја се одмах враћам у ПРАВОСЛАВЉЕ,хвала.


    Nije rešenje u šetanju iz sobe u sobu ili zvanju zajednice niti u starosti istih već u slušanju reči i vršenju volje Božje.Ta podela po sobama i jeste dovela do ratova i mržnji, Bog reče za ljubav a ona je jača tamo gde nema podela na zvanja.
    U obema postoji problem kod JS što Duha Svetoga svrstavaju u energiju, što Jehošuu proglašavaju anđelom a potom čovekom,što ukidaju božanstvo Jehošui,što ukidaju darve Duha Svetog,što proriču bez darova ukinutih od istih i uvek pogreše,što izvrću proročke lance u ne znanju,što govore u simbolici kao i Adventisti,što ne razumeju poruke iz jevanđelja i nose drugo, što ne razumeju proročke lance i pogrešno uče,što e poznaju žrtveni sistem niti smisao istog, što ne razumeju 7 praznika Božjih niti knjigu uredbi niti zakon Božji ....ali imaju odeću prikladnu pa ako ih ona spasi zaista su spaseni.

    Želim ti mir i blagoslov Božji da budemo u jedinstvu Duha Svetoga i da imamo ljubavi Božje, Da ne bude ,,rob,, vođe već Duh da ne bude hule na Duha Svetoga već slavljenje Boga kroz novo rođenje Duhom i tad ćwemo umesto razuma i naše mudrosti imati uho za čuti šta Bog kaže i Duh Sveti će nas poučiti SVAKOJ ISTINI tako da će ,,rob, ostati rob i neće ti trebati kjer ćeš biti SLOBODAN u Isusu Hristu, amin.


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман4. мај 2014. 08:26

      "За почетак је довољно,да се они који желе,увере на темељу Библије да ли је тачно све ово што сам горе написао.Ако ми неко докаже на темељу Библије да нисам у праву и да живим у заблуди,ја се одмах враћам у ПРАВОСЛАВЉЕ,хвала."

      prijatelju, evo ti samo jedan odgovor:sto se tice imena, Jovan1:12, i jos, mnogi ce dolziti i govoriti u Ime moje,i brzo ce kraj, ne idite za njima.

      sto se tice ovoga "brzo ce kraj" to vi pogledajte u vasoj literaturi, ima toga dosta,...
      A znamo sta Biblija kaze i o tome, pa vi onda razmislite, o Pravoslavlju.

      pozdrav

      Избриши
  20. Te vase price o istini i pravoj veri...dokle vise? Ako Bogu nije bitna boja koze,jezik kojim prica,odakle je neko,itd. zasto mislite da je onda toliko bitno koje ce neko vere da bude?! Ako se covek pridrzava zakona i cvrsto veruje u Boga i Bozije zakone (koje god vere),jeli taj covek manje bitan u Bozijim ocima od JS? Problem je u tome sto se vi u jednom ne razlikujete ni malo od ostalih vera,cak bi se usudio reci da ste i radikalniji. Odnosno isto kao sto postoji tenzija izmedu islamske,pravoslavne i katolicke vere tako je i kod vas. Jer cim neko zauzme cvrst stav i ne zeli da sa vama prica o veri,vi njega (takve) ljude izbegavate. Jos ako je neko slucajno bio krsten u vasoj veri i odluci da napusti,tada bukvalno prekidate svaki kontakt sa tom osobom,bez obzira dali je u pitanju sin,kcer,majka,otac,brat ili sestra. Zar po vasem covek nema pravo na svoj stav i misljene?! Sa tim sto ne pricate sa voljenom osobom se nadate da ce se mozda ipak vratiti,a i nauceni ste da vesto izbegavate ljude ( pa cak i voljene) da vas ne dovedu u iskusenje da mozda i vi izadete iz to zacaranog kruga.

    ОдговориИзбриши
  21. Tvrdite da JS postoje vec od drevnih vremena i kako ste vi prava vera. Objasnite mi molim vas kako je onda moguce da se za vas tek culo pre otprilike 140 god (ako ne gresim). Kada su sve zapoceli Charles Taze Russel (1852-1916) i zatim Joseph P. Rutherford (1869-1942). Kako da je bas vasa vera kao i mnoge druge pocela i nastala u Americi,odakle nam je stiglo sve samo nista dobro?! Kako se nije znalo za vas u Evropi kao veru? Sediste vam je u Brooklynu. Da se nadovezem u vezi pomenutih 144000 za koje tvrdite da znate koliko ih je vez izabrano a koliko jos nije. Secam se da ste ucili kako kako preostali clanovi tih 144000 su generacija ljudi rodeni 1914 i da nece svi umreti a doci ce sudnji dan. Nedavno sam imao priliku razgovarati sa vasim clanom i kada sam postavio to pitanje da su ti ljudi sad vec oko 100 god stari i koliko ih je moglo ostati zivih do sada,dobijem odgovor da se kroz razna proucavanja doslo do saznanja da ipak nisu svi iz te generacije 1914,nego da verovatno ima i mladih...a taj neko ce vec znati dali je izabran ili nije?! Pa koliko puta cete menjati vasa uverenja,cim se vidi da nesto nije kako ste tvrdili odma se nade neki novi izgovor ili teorija,samo sto vi koji ste clanovi ocigledno to ne vidite. Ali eto osecao sam potrebu da kazem nekoliko stvari,ali znam da nema svrhe vama bilo sta govoriti. E da jos samo jedna stvar. Koliko znam vi dajete dobrovoljne priloge,jer ne placate nista zvanicno. Jeli se neko od vas upitao sta se tacno desava sa parama? Vi koji radite u tim stamparijama nemate neku platu (nesto simbolicno mozda),placeni su vam doprinosi i imate hranu i smestaj. E sada tu su troskovi minimalni za samo stampanje (hteli vi to priznati ili ne)...zna se koliko kosta stampanje i jos na veliko. Vas vec neko vreme ima oko 7.5 mil (broj malo varira gore dole). Ima vas u dobro stojecim zemljama i onim siromasnijim. Sve u svemu cak ni u bivsim drzavama Jugoslavije minimum ljudi ostave 20 evra,a u ovim zapadnim sigurno 50 i vise. Uzmimo prosek 20 evra po osobi (to je minimum) i pomnozimo to samo sa 7 mil bez onih 500/600 hiljada i dobijemo cifru od 140 mil svaki mesec (otprilike). Jeste gradite dvorane po svetu (afrika i sl gde cela dvorana kosta 5000evra) ali s obzirom da 7.5 mil brojka vec duze vreme stoji onda ne znam za koga gradite te dvorane. Samo mi objasnite sta se desi sa 140 mil svaki mesec??!! Koliko se za te pare moze casopisa stampati,dvorana sagraditi?! Pa to je za godinu dana 1 milijarda i 680 miliona evra...jeli moguce da se niko od vas ne pita sta se desava sa tim parama??!!!

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман2. мај 2014. 20:48

    što ste obrisali moj komentar, sakrivate od naroda ko su prave sekte,one kojima vi propadate,možete
    sakrivati i brisati od naroda da ne čuje pravu istinu,ali od boga nemožete sakriti on sve zna i sve vidi,pa
    i vaše skrivanje istine,neće vas mimoići kazna za takvu rabotu

    ОдговориИзбриши
  23. Koji komentar ti je izbrisan? Na ovom blogu ti niko neće izbrisati komentar. Ako si nešto napisao i tvrdiš da ti je izbrisano napiši u koje vreme je to bilo pa ćemo pregledati logove jer ako laže koza ne laže rog. :) Ako se plašiš da ću ikada izbrisati neki komentar možeš svaki koji napišeš da slikaš i da ga da priložiš kao dokaz.

    ОдговориИзбриши