недеља, 12. јануар 2014.

Druga knjiga

Ne znam ni sam koliko puta sam molio da Irfan objavi izdavača druge knjige za koju tvrdi da nije Novi svet. Naravno da sam još na početku dokazao da to jeste Novi svet na grčkom, ali sam želeo da ga nateram da prizna laž i da se pokaje. Na žalost umesto toga sledele su ovakve izjave:



Naravno da je Irfan znao da će i u sledećoj laži biti uhvaćen.


Pri tome da je govorio istinu ne bi bio problem da postavi sliku kao što je ova. U pitanju je interlinearno starogrčki i novogrčki.
Ovako izgleda knjiga na običnom modernom grčkom jeziku.
Tako može da se priča i diskutuje, a ne prevarom i poturanjem Novog sveta kao obične Biblije na grčkom jeziku.



Dragi Irfane, bilo bi tako lepo i lako da si govorio istinu. Bilo bi lepo da si se pokajao i priznao laži.
Meni je jako žao kada vidim da neko ko sebe vidi kao Svetog Pavla čini takve stvari i to sve u ime jedne sekte koja je sve izokrenula u svojoj doktrini.
Opet te molim da razmisliš o svojim postupcima. Evo još primera u albumu.




Нема коментара:

Постави коментар