недеља, 8. мај 2011.

Proročanstva

Jehovini svedoci su više puta proricali sudnji dan i kao što znamo od toga nije bilo ništa.
U ovoj simpatičnoj knjizi



To i potvrđuju!
Na strani 180,  gde pišu o lažnim prorocima priznaju da su činili pogreške i dodaju da su imali pogrešna očekivanja. Meni se posebno sviđa kod Jehovinih svedoka što u sekundi preimenuju događaj. Na primer kada uhvatite Jehovinog svedoka u laži on će naravno kao iz topa odgovoriti da se šalio .
Ali da pogledamo ovaj primer:



Obratite pažnju na primere iz Biblije na koje se pozivaju:
Luka 19.11
 Oni to slušahu i Isus im kaza još jedno poređenje, jer bijahu blizu Jerusalima, i oni mišljahu da će se začas pojaviti kraljevstvo Božje.
 Dela 1.6
Tada ga apostoli tu skupljeni pitaše: Gospode, hoćeš li ti u to vreme povratiti kraljvstvo Izraelovo?”

Ovim primerima sami dokazuju na šta su mislili kada su napisali "Činili su greške"
Radi se o najavljivanju dolaska Božijeg.

Mislim da je kao odgovor na sve računice (o računici 1914 ću posebno pisati) o tom danu dovoljan samo dogovor koji je Isus dao:
Matej 24.36
O tom danu i času niko ne zna ,ni anđeli nebeski ,do Otac moj sam.
Isto Marko13.32

A na pretnje koje već dobijam mogu da kažem da se lažnih proroka ne bojim.




3 коментара:

  1. reko si da ti se posebno svidja to sto lazu?/jel??a otkud onda sad mi da verujemo da je sve ovo tacno o njima kad si i sam reko da volis da lazes...

    ОдговориИзбриши
  2. Eto vidiš i sam šta si ti izvukao iz konteksta.Ja sam napisao:
    Na strani 180 gde pišu o lažnim prorocima priznaju da su činili pogreške i dodaju da su imali pogrešna očekivanja .Meni se posebno sviđa kod Jehovinih svedoka što u sekundi preimenuju događaj.Na primer kada uhvatite Jehovinog svedoka u laži on će naravno kao iz topa odgovoriti da se šalio .

    Napisao sam kako mi se sviđa kad ih uhvatim u laži,a šta si ti iz toga zaključio?
    Ti prijatelju vidiš samo ono što bi želeo da piše.
    Pročitaj malo pažljivije ceo članak i razmisli da li se meni sviđa laž ili mi se sviđa to što se Jehovini svedoci lako uhvate u laži.
    Razlika je ogromna.Zato čitaj postove pažljivo i traži greške nadam se da ćeš tražeći moje greške ponešto od onoga što sam napisao i razumeti.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je zao "jehovinih svedoka" jer su prevareni

    ОдговориИзбриши