среда, 4. јул 2012.

Hebrejski

Kula stražara voli da govori o hebrejskom i jevrejima u prošlom vremenu. Verovatno bi joj najviše odgovaralo da nigde na postoji mogućnost da se proveri kvalitet prevoda Novi svet.
Mislim da nije ni potrebno da spomenem da komitet koji je napravio "prevod"Novi svet nije vladao ni hebrejskim, pa ni starogrčkim. Da bi izbegli da se sazna da niko od njih nije bio kvalifikovan za prevođenje zvanično objašnjenje je bilo da oni ne žele nikakvu slavu za sebe. Daleko je to od skromnosti, kasnije se saznalo da su ti ljudi samo prekrajali Bibliju bez poznavanja biblijskih jezika.
Prevoditi jedan jezik i tumačiti ga na način koji odgovara potrebama vlastite doktrine pored ljudi čiji je to jezik je krajnje neodgovorno, a pogotovo kada se setimo da Kula stražara za svoj prevod kaže da je "učen i pošten". Proverite tu učenost i poštenje prevodilaca.
Jevreji su i sada  prisutni i ako želite da bilo šta o Starom Zavetu pričate, a kamoli prevodite saslušajte ljude koji poznaju i najmanju finesu tog jezika.

Poslušajte barem par minuta rabina Isaka Asijela, nadam se da će vas to podstaći da potražite još primera i dokaza da su za hebrejski najkvalifikovaniji jevreji .



 Takođe možete pogledati i ovde možda još lepše objašnjeno:





A evo kako je Kula stražara prevela:
13 No Mojsije je rekao pravome Bogu: “Ako dođem sinovima Izraelovim i kažem im: ‘Bog praotaca vaših poslao me k vama’, a oni me upitaju: ‘Kako mu je ime?’ što ću im odgovoriti?” 14 Tada je Bog rekao Mojsiju: “POSTAT ĆU ŠTO GOD POŽELIM POSTATI.” Zatim je dodao: “Ovako kaži sinovima Izraelovim: ‘POSTAT ĆU poslao me k vama.’”

Nadam se da sam vas podstakao da počnete da proveravate tačnost prevoda Novi svet.


30.04.2015. Popravljeni linkovi, filmovi su ostali isti.

1 коментар:

  1. Malahija 3:6
    "Jer ja, Jahve, ne mijenjam se, a vi se, sinovi Jakovljevi, mijenjate bez prestanka!"

    Jakovljeva 1:17
    "Svaki dobri dar i svaki savršeni poklon odozgo je, silazeći od Oca svjetlosti, u kojega NEMA PROMJENE ni sjene mijene."

    A ovo kaze Otac o Sinu: (Hebrejima 1:10-12)
    "I "Ti si, Gospodine, u početku osnovao zemlju, i nebesa su djela ruku tvojih; Ona će proci, a ti ostaješ, i sva će ostarjeti kao haljina; I savit ćeš ih kao kabanicu, kao haljinu, i izmijenit će se; a ti si onaj ISTI, i tvojih godina neće nestati."

    Zbog toga sasvim ocigledno: Bog je "Ja Sam" - ne postaje nesto drugo...! nego je uvijek bio, i ostaje isti i jedini Bog. I sasvim normalno da masonska sekta mora da nekako izbrise povezanost Boga YHWH sto rece Mojsiju "Ja sam" - da ne bi ljudi shvatili sta je Isus rekao o sebi tko je - govoreci im "prije Abrahama - "Ja sam"!"

    Medjutim: Zidovi su ga VRLO JASNO razumjeli: odmah su podigli kamenje da ga ubiju - zbog cega? zbog Bogohule! Zbog cinjenice - sto oni kazu sami u Bibliji - da je Isus tvrdio da JE Bog, "Ja Sam" YHWH iz starog zavjeta!

    P.S.: i ovdje (ma da je na engl. - ali ne prica se mozete vidjeti kako SATANISTI (teosofisti) za svog boga sotonu, kojeg prodaju nama kao Boga iz Biblije da zavedu - o SVOM bogu kazu "postaci cu sto cu postati"!!!!!

    link: http://www.youtube.com/watch?v=nbE8lCoS8B4

    (engl.: Jehovahs Witnesses = Jehovini Svedoci, Watchtower Society = Strazarska Kula (krovna kuca, sun winged disk = egipatski simbol boga sunca "Ra"; vidjecete i Kraljevsku Dvoranu u NY sa simbolom tim.., da - Jehovini Svjedoci i okultizam! to nije slucajnost, vjerujte mi, znaju apsolutno sta rade - ti koji vode Watchtower Society!!!!!)

    Pa malo razmislite i o okultnim simbolima na publikacijama Jehovinih Svjedoka i Charles T. Russel-a (osnivaca). Drvo = lose - kako moze ista dobro da se rodi od loseg drveta? Isus je rekao da je to NEMOGUCE! ali na prvi pogled moze da izgleda "dobro" isto kao sto sotona se pretvara uvijek u "andjela svijetla" i njegovi radnici.

    provjerite sve i ne vjerujte ljudima.

    ОдговориИзбриши