понедељак, 26. новембар 2012.

Sadašnji strašni sud


Molim vas da pre nego što počnete sa čitanjem ovog posta, prvo pročitate Kanal za razumevanje Biblije.
Veoma je važno da dok budete čitali sledeći primer, imate na umu na ono što je u gornjem linku navedeno.
U ovom postu bih želeo da vam ukažem istovremeno na dve stvari. Kao prvo, jedan od primera kako Kula stražara plaši svoje sledbenike:"»Jarci« će biti uništeni jer nisu pomogli Kristovoj pomazanoj »braći«." Redovno spominjanje uništenja svih koji nisu vredno služili Kuli stražari pomaže da se članovi drže u strahu, a samim tim pod boljom kontrolom.





I ti možeš vječno živjeti u raju na Zemlji
pogl. 21 str. 183 Sudnji dan i nakon njega SADAŠNJI SUDNJI DAN22 Biblija sadrži izvještaj o događajima koji leže preko 1 000 godina u budućnosti. Ona pokazuje da nema razloga bojati se budućnosti. No, sada se postavlja pitanje: hoćeš li tada biti živ da bi se mogao radovati dobrim stvarima koje je Bog predvidio? To ovisi o tome hoćeš li preživjeti jedan raniji Sudnji dan, sadašnji »dan suda i uništenja bezbožnih ljudi« (2. Petrova 3:7, NS).23 Da, otkako se Krist vratio i sjeo na svoje nebesko prijestolje, sudi se cijelom čovječanstvu. Taj sadašnji »dan suda« prethodi tisućugodišnjem Sudnjem danu. Tijekom sadašnjeg suda ljudi se odvajaju, pri čemu »jarci« dolaze Kristu s lijeve a »ovce« s njegove desne strane. »Jarci« će biti uništeni jer nisu pomogli Kristovoj pomazanoj »braći« u njihovoj službi Bogu. S vremenom ti se »jarci« pokazuju kao nepokajnički grešnici, otvrdnuli u nepravdi. Naprotiv, »ovce« će biti blagoslovljene životom pod vladavinom Kraljevstva, jer su u svakom pogledu podupirale Kristovu »braću« (Matej 25:31-46).
Sada u stvari dolazi ono najbolje zbog čega je bilo potrebno da pročitate post o "kanalu":


Kula stražara 15.10.1995 str. 22-23 odl. 21-27 Kako ćeš stajati pred sudačkom stolicom? 21 Međutim, kako će pripadnici tih nacija proći kad Sin čovječji dođe u svojoj slavi? Istražimo to na temelju parabole o ovcama i jarcima, koja počinje sljedećim riječima: ”A kad dodje sin čovječij u slavi svojoj i svi sveti angjeli s njime, onda će sjesti na prijestolu slave svoje. I sabraće se pred njim svi narodi“ (Matej 25:31, 32).22 Odnosi li se ova parabola na 1914. kad je Isus u kraljevskoj moći sjeo na prijestolje, kao što smo dugo vremena mislili? Pa, u Mateju 25:34 govori se o njemu kao o Kralju, stoga je logično da se parabola ispunjava otkako je Isus 1914. postao Kraljem. No kakvo je suđenje provodio ubrzo nakon toga? On nije sudio ’svim narodima‘. Umjesto toga, svoju je pažnju usmjerio na one koji tvrde da sačinjavaju ’kuću Božju‘ (1. Petrova 4:17, naglašeno od nas). U skladu s Malahijom 3:1-3, Isus je, kao Jehovin glasnik, sudski pregledao pomazane kršćane koji su preostali na Zemlji. To je bilo i vrijeme donošenja sudske osude nad nazovikršćanstvom, koje je lažno tvrdilo da je ’kuća Božja‘ (Otkrivenje 17:1, 2; 18:4-8). Ipak ništa ne ukazuje na to da je Isus onda, ili odonda, sjeo kako bi ljude svih naroda konačno presudio kao ovce ili kao jarce.23 Analiziramo li Isusovu djelatnost u paraboli, zapažamo da on na kraju sudi svim narodima. Parabola ne pokazuje da će se takvo suđenje protezati kroz razdoblje od mnogo godina, kao da bi se svakome tko tijekom ovih zadnjih desetljeća umre sudilo zaslužuje li vječnu smrt ili vječni život. Izgleda da je većina onih koji su zadnjih desetljeća umrli otišla u opći grob čovječanstva (Otkrivenje 6:8; 20:13). Parabola dakle prikazuje vrijeme kad Isus sudi ljudima ’svih naroda‘ koji će tada biti na životu i koji će se suočavati s izvršenjem njegove sudske presude.24 Drugim riječima, parabola ukazuje na budućnost kad Sin čovječji dođe u svojoj slavi. On će sjesti kako bi sudio ljudima koji će tada živjeti. Njegov će se sud temeljiti na tome kakvima će se oni pokazati. U to će vrijeme biti jasno utvrđena ’razlika između pravednika i bezbožnika‘ (Malahija 3:18). Sâmo izgovaranje i izvršavanje presude izvršit će se u ograničenom vremenskom razdoblju. Isus će donositi pravedne odluke koje će se temeljiti na onome što je s obzirom na svakog pojedinca postalo očitim. (Vidi i 2. Korinćanima 5:10.)25 Dakle, to znači da se Isusovo ’sjedanje na prijestolje slave svoje‘ kako bi sudio, spomenuto u Mateju 25:31, odnosi na budućnost kad taj moćni Kralj sjedne da bi izrekao i izvršio presudu nad narodima. Da, prizor suđenja iz Mateja 25:31-33, 46 koji uključuje Isusa može se usporediti s prizorom iz 7. poglavlja Danijela, gdje je vladajući Kralj, Starac, sjeo kako bi izvršio svoju ulogu Suca.26 Ovakvo razumijevanje parabole o ovcama i jarcima pokazuje da suđenje nad ovcama i jarcima usljeđuje u budućnosti. Odvijat će se nakon izbijanja ’nevolje‘ spomenute u Mateju 24:29, 30 i nakon što Sin čovječji ’dođe u slavi svojoj‘. (Usporedi Marko 13:24-26.) Isus će tada, na kraju čitavog zlog sustava, održati sud te donijeti i izvršiti presudu (Ivan 5:30; 2. Solunjanima 1:7-10).27 To razjašnjava naše razumijevanje vremena ispunjenja Isusove parabole, koja pokazuje kada će ovce i jarci biti suđeni. No kako to utječe na nas koji revno propovijedamo dobru vijest o Kraljevstvu? (Matej 24:14). Je li naše djelo zbog toga manje važno, ili nam to donosi veću težinu odgovornosti? Razmotrimo u sljedećem članku kako to utječe na nas.



Naravno i u sledećem članku se sledbenici podstiču na još veću odgovornost pod pretnjim smrtne kazne.
Ima još dosta ovakvih primera, kako ih budem nalazio postavljaću vam na čitanje i proveru.
Nemojte da budete lenji, čitajte i proveravajte. Naravno, komentari kao nigde drugde neće biti brisani.

Нема коментара:

Постави коментар