субота, 4. јануар 2014.

Kojoj zajednici autor pripada

Evo još jednog komentara u nizu koji je postavila ista osoba koja naravno za sebe tvrdi da nije Jehovin svedok:

Postavio sam pitanje ispod jednog posta, kojoj zajednici autor pripada pa da možemo vidjeti koji to vjernici tako temeljito i objektivno preispituju svoje vlastite doktrine. Pa ako nije tajna, molio bih odgovor. Hvala.



Omiljena taktika Jehovinih svedoka, umesto da se posvete proveravanju tvrdnji o doktrini koriste uobičajeni načini odbrane doktrine Kule stražare.

1.Ti ne poznaješ Bibliju

Kada se uspostavi da sagovornik stvarno poznaje Sveto pismo sledi:

2.Ti to nisi dobro razumeo, samo Jehovini svedoci mogu da pravilno razumeju Sveto pismo i zato da bi i ti razumeo moraš pod hitno da započneš "besplatni biblijski kurs"

3.Ti ne poznaješ organizaciju Kule stražare

Kada mu dokažete da Jehovini svedoci kroz svoju istoriju imaju toliko pogrešnih tumačenja koja su sami stalno menjali sledi:

4.Ti mora da si otpadnik od Jehovinog naroda, pa koristiš ono što si kod nas naučio protiv nas jer nas mrziš pošto si sigurno izbačen i zbog toga isfrustriran pa se svetiš.

Ako niste bivši Jehovin svedok sledi pitanje:

5.Kojoj verskoj zajednici pripadaš (da skrenemo temu sa doktrine Kule stražare) kako bi o tome pričali.

Redosled uopšte ne mora da bude kao što sam napisao, ali budite sigurni da će svaki Jehovin svedok tačno ove rečenice upotrebiti kako bi odbranio doktrinu Kule stražare umesto da postavi sebi pitanje da li je stvarno u istini kao što ga "verni i mudri rob" ubeđuje.

Sada da se vratim naslovu ovog posta.

Nije prvi put da Jehovini svedoci postavljaju to pitanje. Sve sa željom da umesto da se pozabave konkretnom tvrdnjom pribegnu dekvalifikovanju koristeći ad hominem ili posredno preko zajednice. Na oba bloga sam napisao sigurno preko 250 postova, da li su se pozabavili sadržajem postova ili autorom? U većini slučajeva autorom, što mi je drago jer time sami svedoče da nisu sposobni da se suoče sa činjenicama pa pribegavaju ad hominem ili kopiranju tekstova iz Kule stražare.

Da li bilo šta menja ta informacija kojoj verskoj zajednici pripada autor ?

Za Jehovinog svedoka samo mogućnost da skrene pažnju sa teme.

Tema ovog bloga je organizacija Jehovinih svedoka i na svaki post mogu da odgovore argumentima Kule stražare ili da sami počnu da istražuju što će ih neminovno dovesti do toga da napuste organizaciju.

U svakom slučaju će svojim komentarima doprineti da narod koji čita ovaj blog upozna Jehovine svedoke i njihovu drugu stranu koju ne pokazuju na vratima kada se pojave sa Kulom stražarom i Probudite se.

Zato molim Jehovine svedoke da prvo dobro razmisle zašto njihova organizacije ne dozvoljava njima samima da istražuju i uče nego ih stalno vrti u krug stalnim ponavljanjem doktrine koja je u suprotnosti sa Svetim pismom.

Dragi Jehovini svedoci, već sam napisao u Pišite blogove, ali da ponovim. Pišite ljudi blogove. Započnite blog u kome ćete kritikovati pravoslavlje, katolicizam, islam itd. Ako pišete istinu potpuno je svejedno kojoj zajednici pripadate.Važne su samo informacije koje iznesete. Završni račun ćete kao i ja podneti Bogu. Ja se tom momentu radujem i spreman sa da za svaku reč koju sam ikada izgovorio ili napisao odgovaram.

Pišite ono što smatrate da je istina, ali ostavite svakom mogućnost da napiše svoje mišljenje.Videćete vrlo brzo koliko je to važno. Na forumima ili grupama koje kontrolišu Jehovini svedoci to nije moguće. Oni obavezno brišu sve što je u suprotnosti sa trenutnom doktrinom Kule stražare i spremni su da učine sve samo da bi začepili usta svojim sagovornicima koje smatraju neprijateljima.To nisu metode onh kojima je stalo do Boga koji je Istina, nego metode pripadnika sekte koja ih je vešto ubedila da je ona jedini put do Boga.

Dragi moji prijatelji, ovde ste slobodni da napišete šta god želite, a ima veze sa doktrinom Kule stražare. Branite tu doktrinu onako kako vas je naučila Kula stražara ili pošteno do kraja sa uključenim mozgom.


Ostaju vam onda samo dva puta. Prvi je otkrivanje istine o organizaciji i napuštanje iste. Ili vaša odluka da služite laž od sada svesno, ako ste do sada služili nesvesno i u zabludi.

Da li ćete krenuti putem na koji vas Kula stražara gura ne dozvoljavajući vam da bilo šta proverite, ili ćete izabrati put istine koja se ne boji da je proverite?

Da li ćete se lažno predstavljati da niste Jehovin svedok, a pri tome govoriti reči koje može i govori samo Jehovin svedok?

Možda vama izgleda veoma dobro ideja da se predstavljate kao neko ko je stručan, ali ne i Jehovin svedok pa zbog toga dajete svojim rečima veće značenje. Znajte da ste veoma providni, jer nema čoveka koji poznaje Sveto pismo koji će se složiti sa doktrinom Kule stražare. Samo jeftin trik kako biste stvorili sliku da ima ljudi koji podržavaju vašu doktrinu. 
Ko izabere taj put sam je sebi presudio.

8 коментара:

  1. :) Ja nisam Jehovin svjedok, ako ti se dokaže da lažeš, hoćeš li onda poslati pismo isprike lokalnoj zajednici Jehovinih svjedoka i ugasiti ovaj blog koji širi neistine? :)

    Hm, siguran sam da nećeš :)

    Obojica znamo da je ovo blog namijenjen klevetanju jedne vjerske zajednice s tim što si napravio dvije ključne pogreške:

    1) Sve neistomišljenike bez razloga prozivaš Jehovinim svjedocima tj. KLEVEĆEŠ.

    2) Premalo znanja imaš da bi se s tobom vodila iole ozbiljnija rasprava

    Gdje se to ustanovilo da TI poznaješ Bibliju? :)

    Stari moj, konkretno sam te demantirao a ti otvoriš novi post i pišeš općenite hvalospjeve samom sebi? :)

    Bla bla, 250 postova, i to je odgovor? :)

    Znači, tajna je kojoj vjerskoj zajednici pripadaš? Ili te je sram priznati? :)

    Nema tu skretanja od teme, naravno da ne želiš javno reći svoje porijeklo jer bi se iste bedastoće, ako ne i daleko gore, mogle povezati i sa tvojom sektom. Lukavac si ti prijatelju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zasto bi se njegovo postiranje zvalo KLEVETANJE, a ne sloboda govora za koju se vi, Jehovini svedoci, toliko zalazete? Da li je ovaj blogger jedini kojima se vasa verska organizacija ne dopada?
    Za mene je ono sto vi radite DOSADJIVANJE LJUDIMA OD VRATA DO VRATA a Biblija mi je ziva dosada sa koje god strane da neko hoce da mi je uvali kao modus operandi. Bog se onoliko trudio i namucio da napravi coveka do vadjenja rebarca, a sta ispade??? Mora da se nikako ne vraca jer i samog Boga bi uhvatio strah od tolikog broja pravednika!

    ОдговориИзбриши
  3. - Vera,veruj,veruje,veruješ,verujem -
    --------------------------------------------------
    - Bog sa nama - Nisam osoba poslušna glasu koji škaklja uši,jer je takav glas od lažnih učitelja – Imam svaki blagoslov na nebu u Hristu - U svako vreme,ne znam kad,a i sada,svima potrebna jeste hrana sa neba – Isuse,volim te - Otvaram svoja usta da ih Gospod Bog napuni - U sred mene jeste Isus - Pre nego je postala : “ reče,reči “, ili ti “ reč ”,dakle,pre svakog izdisaja i uzdisaja,pre sveg stvaranja jeste Duh Božiji koji se ne vidi,kao i dete,hoće da se na šali i poigra sa mnom ponekad,a kroz mene,izmedju ostalog,ne iskazanim uzdisajima dokazuje uskrsnuće Hrista – Slava Hristu i Duhu Božijem -
    -----------------------------------------------------
    --- Blaženije je davati,nego uzimati ---
    -----------------------------------------------------
    – Iznad neba,na nebu,iz neba u nama jeste Hristos – Svako od nas napaja se jednim Duhom - Nije medju nama Bog zbog pravednih,nego zbog grešnih,kao što lekar jeste potreban bolesnima,a ne zdravima - Kad pojedemo malo hleba i popijemo malo vina u ime Isusa,sa neba preko uma krepe se srca,kroz naša bića protiče krv Hrista - Porodica ne može da se ne voli - Kada rekao je Gospod : “ poštuj svog Oca i Majku “,odnosi se da i starije,odnosno,mladje osobe treba poštovati,ako se veruje da one osobe koje su pre nas,došle su ili dolaze posle nas,dakle,veruje se da jeste potrebno obostrano poštovanje - Ono što nam nedostaje,jeste više strpljenja,uputivši molitvu Bogu,u pravom momentu,na svaku osobu u potrebi,kao kad prstima pucketamo,putem nebesa od Boga dolaze isceljenja – U potpisu : ovo napisano,(kao što jesam u svemu)mali,isporučio velikima,nebili doživevši,delujući blagotvorno,doprlo do osoba koje su u ovakvim potrebama – Slava Gospodu i Bogu našem Isusu Hristu -

    ОдговориИзбриши
  4. na ovom blogu se Kula strazara cesti okarekterise kao jedna doktrina Jehovinih Svedoka . razgovarao sam kao rodjeni pravoslavac sa jednom osobom koja je trvrdila da jako dobro poznaje i cita sveto pismo vec nekih 50 godina. kada sam joj postavio jedno pitanje i upitao u kom vremenu se odigrava procitani dogadjaj iz biblije ona je odgovorila da Bog od nas ne trazi da znamo sve sto u Bibliji ili svetom Pismu stoji vazno je da verujemo u Krista i Boga.kada sam jednom Jehovinon Svedoku postavio isto pitanje on mi je tacno objasnio o cemu se tu radi. Naveo mi je politicku , vojno stratesku situaciju Jevreja neposredno prije unistenja Jerusalema 70 god. naseg vremena. cak je naveo i ko je bio Rimski vojskovodja koji je tada osvijio Jerusalem ( General TITUS , ) Bio sam veoma iznenadjen jer ovaj covek nije imao nego 8 razreda osnovne skole . kada sam ga upitao odakle sve ovo znas , ? rekao mi je iz Kule strazare.Dakle Kula Strazara je izvor obiljnih informacija i veliko pomocno sredsvo za razumevanje Svetog Pisma . Neka vas Niko ne prevari Kula strazara nije doktrina vec pruza veliku pomoc pri razumevanju Svetog Pisma . Jedan laik nece moci nikada da je razume Bibliju bez Kule strazare. U to sam se u potpunosti uverio. pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ... slazem se sa time da Jehovini svedoci nisu uvek sve stvari zapisane u Bibliji ispravno protumacili.bilo je pogresnih fixiranje nekih Datuma oko kraja sveta , pogresnog razumevanja nekih prorocanstava, u cemu su oni javno priznali to pogresno tumacenje po motu " no Body ist perfekt " ali ne mogu da razumem to da bi mogli dozvoliti da svako tumaci Bibliju na svoj nacin . To bi bio citavi kaos a sami pripadnici te vere bi bili totalno zbunjeni ili tu vise ne bi postojalo temeljnih dogmi u Koje se treba verovati . Konacno i katolicna kao i pravoslavna a i muslimanska Vera poseduje cvrsto utemeljene nauke Koje su temelji u toj Denominaciji. Potpuna sloboda verovanje i tumacenja Boga bi slicila jednoj drzavi u kojoj Vlada Anarhije . Potpuno absurdno i neizvodljivo. mislim da takvo sto ne bi bilo nikome na korist. Pozdrav.

      Избриши
  5. Autoru bloga: fakat ne kužim zašto ne želiš reči kojoj krščanskoj zajednici pripadaš?
    Meni ne možeš na to odgovoriti kao jehovinom svjedoku, eto

    ОдговориИзбриши
  6. Poštovani, iako sam katolkinja,ja ostale religije poštujem jer Bog je stvorio čovjeka sa slobodnom voljom.Problem je sa JS ne samo što sam pisala koliko su licemjeri i nauk im je kontradiktorna nego oni sve ostale,pa bili i ateisti,svrstavaju u Babilon Veliki i vele da ćemo biti uništeni u Harmagedonu.Zar to uči KC?Ne.Pravoslavna?Ne.Muslimani?Ne.Protestanti?Ne.Dapale,mi jedni drugima čestitamo blagdane i u mene su djeveri pravoslavci i nećaci.

    ОдговориИзбриши
  7. Tako da što se mene tiče,autor može biti i ateist,ali je bitno da nije JS.

    ОдговориИзбриши