петак, 25. новембар 2011.

Jehova izbačen iz Biblije

Kula stražara  tvrdi kako je napravljena svetska zavera da se izbaci Jehovino ime iz Biblije.
O tome da Jehova nije  יהוה‎ ću posebno pisati.
Sada bih hteo da postavim jednu sliku iz Kingdom Interlinear Transaltion kao najbolji dokaz umetanja Jehove u Bibliju odnosno Novi zavet.
Za one kojima do sada nije bilo poznato, Jehovini svedoci tvrde kako je Jehova izbačen iz Novog Zaveta i kako su ga oni vratili.



Pogledajmo kako izgleda to "vraćanje".
Rimljanima 10.9-13

9 Ako, dakle, svojim ustima ispovediš da je Isus Gospod i poveruješ u svom srcu da ga je Bog vaskrsao iz mrtvih, bićeš spasen. 10 Jer srcem se veruje za pravednost, a ustima se ispoveda na spasenje. 11 Pismo, naime, kaže: »Svako, ko veruje u njega, neće se postideti«. 12 Jer nema razlike između Judejina i Grka; jedan isti Gospod je nad svima, bogat za sve koji ga prizivaju, 13 jer: »Svako, ko prizove ime Gospodnje, biće spasen«.

I na starogrčkom:
9.ὅτι ἐὰν ὁμολογήσῃς τὸ ῥῆμα ἐν τῷ στόματι σου ὅτι κύριος Ἰησοῦς καὶ πιστεύσῃς ἐν τῇ καρδίᾳ σου ὅτι ὁ θεὸς αὐτὸν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν, σωθήσῃ·
10. καρδίᾳ γὰρ πιστεύεται εἰς δικαιοσύνην, στόματι δὲ ὁμολογεῖται εἰς σωτηρίαν.
11. λέγει γὰρ ἡ γραφή· πᾶς ὁ πιστεύων ἐπ’ αὐτῷ οὐ καταισχυνθήσεται.
12. οὐ γάρ ἐστιν διαστολὴ Ἱ̓Ἰουδαίου τε καὶ Ἕλληνος, ὁ γὰρ αὐτὸς κύριος πάντων, πλουτῶν εἰς πάντας τοὺς ἐπικαλουμένους αὐτόν·
13. πᾶς γὰρ ὃς ἂν ἐπικαλέσηται τὸ ὄνομα κυρίου σωθήσεται.

Da ne bi bilo zabune ili prebacivanja, kopirao sam isti tekst koji se nalazi u KIT-u naime  Westcott / Hort.Tako da ne može neko da mi prebaci kako to u mom tekstu piše, a u nekim "starijim" manuskriptima ne stoji tako. Proverite sve izvorne tekstove!

A evo i kako piše u prevodu Novi svet, odnosno na slici je na engleskom u spoljnoj koloni prevod New World:
9 Јер ако својим устима обзнањујеш ту „реч“ — да је Исус Господ — и ако у свом срцу исказујеш веру да га је Бог подигао из мртвих, бићеш спасен. 10 Јер се срцем исказује вера и тако се постиже праведност, а устима се обзнањује вера и тако се постиже спасење. 11 Јер Писмо каже: „Нико ко верује у њега неће се разочарати.“ 12 Наиме, нема разлике између Јудејца и Грка, јер је над свима исти Господ, који обилно даје од свог богатства свима који га призивају. 13 Јер „свако ко призове Јеховино име биће спасен“.

Pozivam svakog ko ovo pročita neka proveri i dobro razmisli da li je Jehova izbačen ili ubačen u Bibliju.
Kako Kula stražara prevodi κύριος ?
Zašto je prevela: "svako ko prizove Jehovino ime biće spašen" kada u tekstu Apostol Pavle govori o Isusu i što se iz izvornog teksta vidi u oba slučaja ga isto oslovljava? 

I još da dodam, pogledajte dobro u hebrejska izdanja Starog Zaveta i videćete da na hebrejskom nije izbačeno    יהוה nego Kula stražara pokušava kod ljudi da stvori sliku kako postoji opšta zavera.To može da prođe kod svih onih koji se ne udube u ovu temu. Zato vas molim da se bolje inforimišete pre nego što poverujete Kuli stražari. 

I još kao prilog jedno izanje Kule stražare, brošure: "Božansko ime koje će večno postojati"


Obratite pažnju na markirane delove.
"...No, odijeljeno od toga, ni jedan stari grčki manuskript koji do danas posjedujemo, od knjige Mateja pa do Otkrivenja, ne sadrži Božje ime u cijelosti."
Samo prevod Novi svet i to samo tako da se poništi Isusova božanska priroda.
I u mnogim primerima (ne samo ovom) je izmena uvek činjena na štetu Gospoda Isusa Hrista.
Razmislite dobro i tome kakvi su to "hrišćani"koji tako izvrću Sveto Pismo i koju svrhu imaju te izmene.

9 коментара:

  1. Анониман10. јун 2012. 10:38

    Vidim brate buster da ti jos niko nije dao komentar!!JS-ci nece sigurno a bivsi JS-ci mozda hoce kad procitaju blog,ja licno znam da si u pravu barem meni si dokazao da u tvojim postovima,blogovima nema ni trunke lazi u odnosu na WT-er.

    Bog neka te blagoslovi u daljem istrazivanju,radu na otkrivenju istine WT-era da bi ljudi mogli da se spasu dok jos mogu.

    Ja sam zahvaljujuci tebi poceo da razmisljam,citam bibliju i proveravam grcke spise,septuaginte,mouskripte Codex Sinajtikus itd.

    Kada bi te ljudi samo poslusali da provere to sto stavis, a ne da te vredjaju sami bi videli istinu koju im iznosis.

    Ali mnogi to ne zele da rade jer su ubedjeni da si ti taj koji laze njih,sta to znaci sotona ih je sasvim oslepio.Ko ima uho neka cuje,ko ima oci neka gleda,ali oni to ne zele jer je njihov gospodar djavo.

    Ali nada umire poslednja,pa se zato nadam da ce se neki brat,sestra poniziti i odbaciti svoju gordost pa poceti da citaju tvoje postove,blogove i pocnu proveravati istinu koju im stavis pred oci.

    Ja vam tvrdim braco i sestre da me je ovaj covek "POELBUSTER" spasao zablude od JS-ka,WT-er i njihove lazi.

    Ja sam ga poslusao i sve proverio i postao sam "SLOBODAN" i danas proveravam sve!!

    Isus kaze dodjite k meni i ja cu vas osloboditi.

    Ja sam danas slobodan i veoma sam srecan sto nisam pod krilom lucifera, a pod krilom moga Gospoda I Boga Isusa Hrista.Amin.

    Neka je Bog i Gospod Isus Hrist stobom brate poelbuster na svim putevima tvojim.Amen.

    Pozdrav od Gere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše,ali imaj na umu da sam ti ja samo pružio informacije.
      Sveti Duh je taj koji ti je otvorio oči.
      Kula stražara kaže da je svako ko njoj ne veruje duhovno bolestan.
      Ja kažem:
      Ljudi proverite sve što u Kuli stražari piše jer je cena ogromna.
      Molite se Bogu da vam da snage da sve proverite.

      Nemojte mi ništa verovati,nego baš zato proveravajte.
      Tražite istinu!

      Избриши
  2. Анониман10. јун 2012. 15:40

    Naravno da ne zaboravljam da me sv Duh vodi i tebe takodje,samo Sveti Duh nas vodi i spaja.Kad sam rtekao da si mi pomogao da progledam naravno da sam mislio i na Sv Duha jer on je u svima nama inace kako potvrditi dan kada sam se registrovao na SF-um i prvog dana prva tema,prvi post je bio bas tvoj (Najveca prevara Biblija JS-ka)Nije to slucajno a Sv duh me je napravio k tebi brate.Ne zaboravi da je to bio i moj prvi forum.Sveti duh je Bog pomocnik,utesitelj,ucitelj itd.

    pozdrav brate buster od Gere.

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav prijatelju :-)

    U svojim rukama sam drzao iz Londonskog drustva Bibliju na Hebrejsko Aramejskom, Stari Zavet.

    Tetragram JHVH stoji Starom Zavetu na vise od 6000 puta. Takodje stoje i Elohim i Adonaj ili Bog i Gospod. Znaci ime ipak postoji, kao i reci druge za Bog ili Gospod

    Sto se tice ovoga, kako ti znas da se tacno mislio na Isusa Hrista kad on na kraju kaze Gospod?

    Ok, za ime sto su preveli Jehova a ne Gospod to vec nisam siguran, ali ovde se zaista misli na Oca Jehovu, kada se kaze da se prizove njegovo ime.

    Mozes i sam da zakljucis iz nastavka 9og stiha da kao sto kaze Bog vaskrsao Isusa iz mrtvih :-)

    Veliki pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Super si brate nema sta da se doda,ali potrudicu se!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9. мај 2016. 12:59

    Novi svet biblija je uzeta iz najstarih
    prevoda to imate objasnjeno u publikaciji sve je pismo od boga dano
    za ucenje karanje i popravljanje.

    ОдговориИзбриши
  6. http://biblijajehovinihsvedokanovisvet.blogspot.com/
    Evo prijatelju ovde primeri, a ti izvoli da ih oboriš. Slobodno pozovi u pomoć i sve Jehovine svedoke koje poznaješ i argumentovano odbranite "najbolji prevod". Vaši komentari sigurno neće biti izbrisani, zato izvolite...

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман12. мај 2016. 08:51

    Zar ne znate nevernici da vas u grobu
    ceka strasan sud.(kuran).
    Onaj koji umre ne zna nista.(biblija).

    ОдговориИзбриши
  8. Definitivno proveravajte, nisu JSvedoci uzeli najstarije prevode već su veoma svojevoljno prilagodili originalno Sveto Pismo svojim potrebama. Mnogi stihovi koji su koncizni i jasni kod njih traju izuzetno dugo, kao da pišu komentar. Apostol Pavle kada govori o Gospodu uopšte nigde ne govori o Jehovi, već Jehošui (Ješui) odnosno Isusu. To je ime koje nam je dano i ne postoji drugo koje je posrednik i zastupnik naš pred Bogom. Piše da je Otac i Bog naš, Otac Gospoda našeg i Spasitelja Isusa Hrista. Tako da Gospod u poslanicama uvek ima značenje Isus. Poslanice izražavaju ljubav i zahvalnost Gospodu našem i Spasitelju koji je Isus zvani Hrist. Piše da onaj koji voli Sina, voli i Oca jer ga je Otac poslao. Blagoslov imamo od Oca preko Sina i u ovoj veri imamo zajednicu s Ocem i Sinom u Svetom Duhu. Verujte da je prevod JSvedoka jedini prevod koji sam omrzeo, oni su to napravili jer vole samo sebe i svoju zajednici i u stanju su sve da izvrnu, ali kao što je pisano "Plemenitiji su oni koji proveravaju." Ako je ko nepismen možda će ga i prevariti svojom licemernom uglađenošću. Ali ko nauči druge pogrešno biće najmanji u carstvu Božijem. A njihov problem jeste upravo Hristos i ime Hristovo kojim se spašavamo, isceljujemo i nadahnjujemo. Zar su Jevreji bili ludi da se čuvaju imena Božijeg, jer neće biti prav pred Bogom onaj koji ga olako upotrebljava, a zbog takvih se huli na ime Božije među svetom a oni to čine jer su i sami laici. Božije ime je poverljivo, nauka Božija i evanđelja takođe, ali ovi propovedaju pogrešno ime, i za Hrista imaju pogrešno shvatanje. O da, Bog je milostiv ali videćemo da nam i pravedno sudi po delima našim. Dela JSvedoka su pogrešno učenje, shvatanje i sterilna nauka koja ne daje ploda u Gospodu. Tj Isusu Hristu.

    ОдговориИзбриши