понедељак, 21. мај 2012.

Čega se boje Jehovini svedoci na forumima

Nekom će naslov možda zvučati neobično, ali nije videćete i zašto.

Po forumima se pojavljuju ljudi koji brane organizaciju Kule stražare i njene doktrine i to:

1.Oni koji napišu da jesu Jehovini svedoci
2.Oni koji se izjašnjavaju kao interesenti
3.Oni koji tvrde da su bivši članovi
4.Oni kojima su Jehovini svedoci prosto simpatični

Jel znate šta je zajedničko za sve njih?
Boje se da bilo kome kažu svoj pravi identitet jer su uvek u pitanju Jehovini svedoci, a misle da će ako se predstave kao nešto drugo izgraditi bolju sliku o organizaciji. Očigledno je da nemaju jasnu predstavu šta o organizaciji misle ljudi za koje se izdaju. O organizaciji može da se lepo izjasni samo neko ko nikad nije imao dodira sa njom, ali Jehovini svedoci nisu toga svesni jer imaju potpuno pogrešnu sliku kako drugi ljudi njih vide.

Ne samo što se boje da odaju svoj identitet onima koji nisu Jehovini svedoci nego i onima koji učestvuju u diskusijama držeći stranu Jehovinim svedocima.
Jel znate zašto?
Zato što se plaše da će otići u njihovu skupštinu i ispričati o njihovim aktivnostima na internetu. I verovali ili ne, zato što se plaše da bi neko od njihove braće mogao da ih ucenjuje.

Šta to povlači?
Povlači disciplinske mere, a na kraju i opasnost od isključenja iz organizacije.
A svaki Jehovin svedok zna da bez organizacije nema spasenja.
O tome sam pisao u postu Spasenje ne donosi kula strazara .

Interesantno je da su svi drugi sa kojima sam se upoznao preko interneta bili spremni da se sretnemo i upoznamo. Pitao sam pripadnike svih zajednica i svi su mi dali brojeve telefona ili adrese pa smo se i lično upoznavali. Niko se ne boji susreta, na protiv ima ljudi koji su me ljubazno pozivali u goste.
Ranije sam molio neke Jehovine svedoke pa i one koji su braneći tvrdili da su bivši da se sretnemo, ali nijedan nije prihvatio. 
Samo Jehovini svedoci (oni sa gornjeg spiska) se boje da se sretnu, jer sve dok su anonimni misle da mogu da rade šta hoće.
Jedino što zaboravljaju je da sve što rade vidi Bog i da od njega neće ništa sakriti.

Ali nisu to jedini strahovi sa kojima se bore Jehovini svedoci. U principu su ovo sitnice sa drugim strahovima, ali o tome drugi put.


5 коментара:

  1. Анониман26. март 2013. 05:38

    Ja sam Js u pisem na forumima... Upoznala sam ljude sa foruma koji nisu JS.. sto bi se toga plasila, upoznajem normalne ljude i svedocim im Zasto bi ja TEBI OTPADNIKU odavala svoj identitet ili broj telefona????. Ko je spreman da pise takve lazi o JS kakve ti pises na sta je jos spreman da uradi?
    Dakle ovo u vezi JS su gnusne lazi koje pises...
    A Armagedon se blizi
    toliko od mene

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala sestro Anonimna.
    Međutim problem je što mi koji nismo Js, a želimo to postati ili uputiti druge da i oni postanu, ne vidimo šta je na ovom blogu GNUSNA LAŽ.
    Zato bih te zamolio da i nama otkriješ šta je to na ovom blogu u ovih 200 i nešto postova gnusna laž, kako bi i mi ostali spoznali ISTINU, i priključili se pravom a ne lažnom Božijem putu.
    Hvala, Gospod s tobom.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26. март 2013. 15:48

    ja sam Js i pisem na forumima...

    Ili nisi js ili slabo pratis nastavu u skupstini. Znas li da vrr to ne odobrava LOSE DRUSTVO KVARI DOBRE OBICAJE.

    Sta trazis na tim forumima hoces da te djavo upropasti.

    Kazes da se armagedon blizi, to je jos jedan razlog da izbegavas zlobne, znas li da ce oni svi biti poibijeni svih 7 000 000 000.

    Ako ostanes po tim forumima, mozes poverovati njihovim lazima. Eto vidis gornji komentar, covek bi dosao nama ali ga zaveo ovaj blog.

    Zbog tog sto ima sve vise otpadnika vrr, razmislja da vrati na snagu zakon kamenovanja, izgleda da je to jedini nacin da se stado zadrzi.

    Oni vicu Isus je Bog, samo zato sto je milostiv i opeasta, pa misle da je to dobro, Ali kod naseg boga nema oprastanja, svi ce biti pobijeni, ti bezdusnici.

    Zato jehovin narod siri ovu dobru vest, i hoda kilometrima ,samo da nekog izvuce iz ove tame, gde vlada prastanje.

    Oni nisu dobro shvatili Isusovo ucenje, a ako je Isus tako mislio kao i oni, i on ce biti otpadnik.

    TAKO DA NE BUDE ZABUNE VERNI I RAZBORITI ZNA NAJBOLJE. Nema sta da trazite na ovakvim forumima, tu se samo laze VRR nikad nije dao pogresna prorocanstva, to su samo bila pogresna ocekivanja pojedinaca.

    Vrr ima novu svetlost, ali samo za vernike u skupstini, zlobni svet ovo nece saznati, da bi nas posle opanjkavao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na odgovoru. Znači glavni argument da sve što piše autor ovog bloka o Js da su gnusne laži, je taj da je VRR rekao da ,, ne odobrava LOSE DRUSTVO KVARI DOBRE OBICAJE.’’ i kao takva ta društva trebamo izbegavati. Ovakve blogove ili forume. A istina je samo kod VRR, i zato trebamo redovno posećivati Dvorane Kraljevstva, gde ćemo dobiti svu istinu, i gde ćemo se dekontaminirati od ovakvih gnusnih laži.

      Lepo. Hvala na savetu. Onda od sada idem samo kod VRR, jer on zna NAJBOLJE, a svi ostali lažu. Manje ili više... super !

      Избриши
  4. Анониман27. март 2013. 13:49

    Lose drustvo kvari dobre obicaje.

    To su stihovi, koje kula strazara koristi, kako bi se njeni clanovi sto vise izolovali.

    Tim komentarom sam hteo da pokazem, kakav autoritet ks sebi pridaje, i da se njena ucenja svode na ubedjivanje vernika da je svet izvan skupstine los i zao.

    Ovo znam na osnovu toga sto sam bio interesant i odlazio u skupstinu oko 10 meseci. Kao sto sam procitao Bibliju Danicic Karadzic, procitao sam i prevod novi svet, i jos uvek citam i uporedjujem.

    Procitao sam i vecinu njihovih knjiga.

    Dok sam bio interesant pao sam na gradjevini, 4 meseca nisam mogao da hodam, trazio sam od mojih da mi donesu Bibliju da citam. Medjutim nije bilo potrebe j svedoci su mi donosili svoje knige, ja sam citao, jedini nacin da mi prodje vreme. Medjutim vec sam dobro poznavao prevod Danicic tako da sam video da je prevara, nisam ni planirao da se krstim.

    Iz tih iskustava poznam sve njihove prevare do te mere, da oni mene izbegavaju, u prolazu.

    Nekad bi mi dosli bracni par s kojima sam proucavao, ali zadnji put nisam izdrzao pa sam im rekao da su lazni proroci, od tad ih nema.

    Mogu reci i ako su u teskoj zabludi, ima i istine u njihovom ucenju.

    Zakljucio bih ovako verni i razboriti rob je lazni prorok, motivi su mu pare.

    Cistija bi mi bila savest da nekog posaljem u zatvor 10 godina, nego da ga uputim u skupstinu jehovinih svedoka,i da se navuce.

    Lakse je izaci iz zatvora, kad svoje odsluzis bar te rodbina doceka, Iz skupstine izlazak moze biti tezak, takvoj osobi najbolje moze pomoci neko ko stvarno ima hriscanskog duha, znaci LJUBAV I OPRASTANJE.

    ОдговориИзбриши