петак, 4. мај 2012.

Ne bojte se

Koristim ovu priliku da se zahvalim jednom Jehovinom svedoku koji mi je mnogo pomogao. Snabdeo me je mnogim materijalima, a pre svega dobrim i poštenim kritikama. Organizaciju Jehovinih svedoka najbolje poznaje jer je već decenijama pripadnik te organizacije. Ja sam mu jako zahvalan na svim informacijama.
Upravo taj čovek je odgovoran za retko dobru atmosferu na jedinom forumu gde nema laži o Jehovinim svedocima. U pitanju je FORUM.HR koga svakom rado preporučujem.
Nedavno sam tu video jedan dobar primer, pa koristim priliku da ga sa zahvalnošću i ovde prikažem.

Radi se o jednoj pesmi iz pesmarica "Pjevajmo Jehovi" odnosno "Pjevajmo hvalospjeve Jehovi"
Pesma "Ne bojte ih se" je malo promenjena. Ne radi se o tome da se pesma sad zove "Ne bojte se" nego više o refrenu.
Da bi se izbeglo da ljudi previše razmišljaju o duši, tekst je jednostavno izmenjen. Izbačeno je upravo ono što se ne poklapa sa doktrinom Kule stražare.










Posetite FORUM.HR i sami se uverite da ima Jehovinih svedoka koji su spremni da bez vređanja govore o istini u kojoj mnogi Jehovini svedoci veruju da žive.
Ne bojte se istine!

Нема коментара:

Постави коментар