петак, 30. децембар 2011.

Otpadnici

 Veoma zanimljiv članak iz Kule stražare. Zanimljivo je kako Kula stražara definiše otpadnike. Razmislite dobro da li je neko otpadnik, ako vas moli da proverite učenje Kule stražare.
Ona organizacija koja je od Boga ne mora se bojati nikakve provere.



Kula stražara 1. 5. 2000 str. 9-10
Neprijatelji istine

8 Još nešto što može ugroziti našu duhovnost su otpadnici. Apostol Pavao je prorekao da će među onima koji se izjašnjavaju kao kršćani doći do otpada (Djela apostolska 20:29, 30; 2. Solunjanima 2:3). U skladu s njegovim riječima, veliki otpad koji je uslijedio nakon smrti apostolâ doveo je do nastanka svijeta kršćanstva. Danas među Božjim narodom nema velikog otpada. Međutim, nevelik broj osoba napustio je naše redove, a neke od njih vrlo su odlučne u tome da okleveću Jehovine svjedoke šireći laži i dezinformacije. Neki surađuju s drugim grupama u organiziranom otporu prema čistom obožavanju. Na taj način pristaju uz prvog otpadnika, Sotonu.
9 Neki otpadnici sve više koriste različite oblike masovne komunikacije, uključujući i Internet, da bi širili lažne informacije o Jehovinim svjedocima. Tako kad iskrene osobe istražuju naša vjerovanja, mogu nabasati na otpadničku propagandu. Čak su se i neki Svjedoci nenamjerno izložili takvim štetnim informacijama. Osim toga, otpadnici s vremena na vrijeme sudjeluju u televizijskim programima ili radioprogramima. Što bi bilo mudro učiniti u takvim situacijama?
10 Apostol Ivan je kršćanima zapovjedio da otpadnike ne primaju u svoj dom. Napisao je: ”Ako tko dođe k vama, a ne donosi to učenje, ne primajte ga u svoj dom niti ga pozdravljajte. Jer tko ga pozdravlja, sudionik je u njegovim zlim djelima“ (2. Ivanova 10, 11). Ukoliko izbjegavamo svaki kontakt s tim protivnicima, bit ćemo zaštićeni od njihovog iskvarenog razmišljanja. Izlaganje otpadničkim učenjima putem različitih oblika suvremene komunikacije štetno je koliko i primanje otpadnika u svoj dom. Nikada ne dozvolimo znatiželji da nas navede na takav poguban put! (Priče Salamunove 22:3).




Probudite se ljudi, vi ne smete da slušate ljude koji su otkrili istinu o Kuli stražari .
Na svaki način vas sprečavaju da proverite učenje Kule stražare.
" neke od njih vrlo su odlučne u tome da okleveću Jehovine svjedoke šireći laži i dezinformacije."
 Razmislite da li je laž i dezinformacija pozivanje da na temelju Biblije proverite učenje Kule stražare.
Počnite da čitate Bibliju i uverite se da učenje Kule stražare nema veze sa Biblijom i da je antihrišćansko.

Razmislite malo, zar bi "otpadnici"od vas tražili da počnete da čitate Bibliju kada bi želeli da vas odvrate od Boga.
Isus je put i svetlo. Čitajući Bibliju ćete videti da vas Kula stražara laže i odvraća od Isusa .
Proverite zašto se sve promene u prevodu Novi svet odnose na Isusa. Samo sotoni je u interesu da vas prevari i udalji od Spasitelja.

Počnite da čitate Bibliju!



U očima Jehovinih svedoka sam i ja otpadnik. Informacije na blogu su štetne?
U očima svakog ko veruje u Boga i čita Bibliju sam branitelj hrišćanstva.
Probajte da čitate Bibliju pa sami zaključite .
Proverite svaki članak na blogu!

Ako ste Jehovin svedok i pročitate ovaj članak, budite vredni i proverite sve navode.
Radovaće me svaki komentar na članke koje sam napisao.
Ako verujete da iznošim laži i dezinformacije, proverite pa dokažite !
Samo to tražim od vas je da proverite i ništa više.

 "Tako kad iskrene osobe istražuju naša vjerovanja, mogu nabasati na otpadničku propagandu."
Ja se molim Bogu da ti ljudi nabasaju na ovaj blog pre nego prođu proces ispiranja mozga na "besplatnom biblijskom kursu",

Pročitajte prvo Bibliju nekoliko puta, pa se onda družite do mile volje sa Jehovinim svedocima. Neće moći da vam prodaju lažno učenje, nego ih onda i vi zamolite da počnu i oni da čitaju Bibliju.

4 коментара:

  1. Анониман26. март 2013. 07:06

    JESI OTPADNIK SI I STIDI SE

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. март 2013. 17:49

    Jos nesto sto moze ugroziti nasu duhovnost su otpadnici.

    Da li je ovo tacna informacija, ako ste vi Isusovo stado ne bi niko mogao da vas oklevece, jel bi vam pomagao SVETI DUH.

    Obratite paznju na ove Hristove reci VI koji se bojite za svoju istinu.

    Jovan 10.27,28,29. Ovce moje slusaju glas moj, i ja poznajem njih, i zamnom idu.
    I ja cu im dati zivot vecni, i nikad nece izginuti, i niko ih nece oteti IZ RUKE MOJE.
    Otac moj koji mi ih dade veci je od sviju, i niko ih ne moze OTETI IZ RUKE OCA MOJEGA.

    Imam neka pitanja na osnovu ovog tekste.
    1.Zasto se kula strazara boji za svoje stado, ako ste Hristovi.
    2.Kako lazovi mogu unistiti istinu.
    3.Idete po kucama i trazite kome da svedocite, zasto izbegavate blogove, gde se dopisuju oni koji citaju pismo i vole teme iz Bozje Reci.
    4. Meni to nikako nije jasno, Imali neki j svedok po Hristovom savetu a on ovako kaze.

    Luka 21.15 Jer cu vam ja dati usta i premudrost kojoj se nece moci protiviti ni odgovoriti svi vasi piotivnici.

    Da li neko pozna ovakvog j svedoka, molim sve koji procitaju da mi jave, otici cu i naci. Ili ako postoji takav, sme li da komentarise, ako ks brani, pa pogledajte sta Isus kaze dace vam usta AKO STE NJEGOVI.

    ОдговориИзбриши
  3. Navisili su tavro "otpadnici" i manipuliraju Svetim Pismom.I to je to. Sram vas bilo!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16. мај 2016. 01:23

    Tvrdoglavi otpadnici vratite se u lono majke organizacije! Ona ce vas rado ponovo zagrliti svojim totalitarnim rukama!

    ОдговориИзбриши