уторак, 3. април 2012.

Godina prva

Evo navršilo se godinu dana od mog prvog posta na blogu. Zahvaljujem se svima koji su do sada čitali i proveravali moje navode. Nadam se da je nekom barem malo pomoglo da upozna  naličje ove organizacije.
Bilo je raznih komentara, na neke sam odgovarao direktno. Na neke komentare sam odgovarao postovima, da bi se lakše našli i pročitali. Na neke ću tek da odgovorim. Jako mi je važno da svako ima pravo na vlastito mišljenje i da ga iznese. To pravo neću da uskratim nikom. Kao do sada tako i u buduće, ni jedan komentar neće biti izbrisan.
Slobodno neka svako izvoli da napiše svoje mišljenje. Upravo to je još jedna mogućnost da iz tih reakcija saznate šta misle Jehovini svedoci.
Postavio sam sa strane mogućnost da se vide zadnji komentari. Preko njih možete da vidite i post na koji se odnosi.

Kada sam počeo da pišem nisam imao nikog. Snalazio sam se za knjige i brošure. Tražio sam ih na sve strane, kako bih mogao da ih ovde drugima pokažem. Sada evo ima već nekoliko dobrih ljudi koji su mi pomogli sa publikacijama, ali i savetima.
Javljaju mi se iz mnogih zemalja. Pošto mogu da pratim statistike bloga, vidim da  iz celog sveta gde ima naših ljudi postoji interesovanje za ovu organizaciju.
Za ovih godinu dana blog je bio posećen 12000 puta. U početku je bilo desetak poseta na dan. Sada već bude  sedamdeset, ponekad i više. Te brojke me motivišu da istražujem dalje. Vi čitajte i proveravajte.

Istina nema alternativu :)

Trudim se da sve bude na našem jeziku, odnosno jezicima naših naroda. Već sam nekoliko puta spomenuo da je Kuli stražari svejedno da li je neko srbin, hrvat ili musliman. Zato pišem svima podjednako.
Zato treba da se pomognemo, jer smo svi podjednako ugroženi.
Većina tekstova je na latinici, namerno jer znam da ćirilicu slabo znaju i naša deca koja žive po raznim stranim zemljama. Ali i zbog svih drugih koji to pismo ne poznaju. Za svaki slučaj ako nekom zatreba sam sa strane postavio link za preslovljavanje.

Za sve ovo vreme sam se, pravo da vam kažem učio. Nadam se da budući postovi budu bolji, pregledniji i na kraju krajeva još jednostavniji. Tema o kojoj pišem je veoma opširna. Recimo da sam tek načeo vrh ledenog brega. Mnoštvo stvari još nisam ni načeo. Neke zbog toga što mi još uvek fale određene knjige ili brošure, a neke zato što jednostavno nisu stigle na red.

Obratite pažnju i na linkove koje sam postavio sa strane. Posebno dobar i mnogo opširniji je svjedoci.net.
Tu možete pronaći mnoge stvari koje sam samo spomenuo, razrađeno u detalje.
Osim toga pogledajte i poseban blog o Novom svetu http://biblijajehovinihsvedokanovisvet.blogspot.com/

Nadam se da ćete i dalje pratiti informacije koje iznosim. Slobodno komentarišite. Ova molba se pogotovo odnosi na Jehovine svedoke ili one koji to još nisu, a na putu su da postanu.
Imajte uvek na umu da istina treba da nam bude svima na prvom mestu.
Pristrasnost je veliki neprijatelj istine. Pokušajte svaki post koji pročitate da sagledate nepristrasno.
I onda napišite komentar. Imajte na umu da kada pišete komentar, ne odgovarate meni nego se obraćate i onima koji će posle vas čitati taj post.

Neka onda sledeći čitalac iz mog posta i vašeg komentara sam odluči šta će da misli.


Нема коментара:

Постави коментар