петак, 6. април 2012.

Komentari posta "Forum Jehovinih svedoka"

Kao što rekoh, uvek mi je drago kada neko ovde iznese svoje mišljenje. Zbog toga neke komentare objavim u postovima, da bi ih i drugi lakše našli i pročitali.

Pre nego što postavim komentare želeo bih da vidimo prvo šta je to forum.
Po jednoj definiciji to je:
"Internetski forum je usluga na Internetu koja omogućava razmjenu mišljenja među sudionicima."

I pre pojave interneta su se ljudi sastajali na forumima gde su raspravljali, za razliku od Jehovinih svedoka koji mnoge stvari vide potpuno drugačije.
Kada branite svoj "forum"imajte na umu da je to mesto gde ljudi treba da diskutuju. U suprotnom to onda nije forum.

Sada da vidimo komentare, izdvojio sam samo dva. Ako neko želi može ovde sve da ih pregleda:
forum jehovinih svedoka

Prvi komentar:
Tvoje je pravo dali ces na sovaj blog brisati ili ne kometare, Ti si autor te i ti odlucujes to zar ne?
Isto tako i na taj takozvani forum ....
Na nemackom jeziku ima forumi JSa gde je JAVNO i svako moze kometirati.
A forum Biblija i mi LEPO stoji da nije za JAVNU diskusiju , osim par linija koji su za JAVNOST dostupni
http://biblijaimi.forumactif.org/f92-javni-dio-foruma-biblija-i-miTako da i drugi tamo mogu kometarisati..
dok ostali deo foruma je SAMO za JS i zatvoren je za javnost ....
Neznam koji ti je propblem da aceptiras da ne zelimo SVUDA imati nepoznate medju sobom, a ako ti je stalo do kometara ima JAVNA linija.

Moj odgovor:
 "Da ne zaboravimo da organizacija Jehovinih svedoka za sebe tvrdi da je božija vidljiva organizacija na ovom svetu. Da jedino Jehovini svedoci žive bogougodno i po Bibliji.
Po njihovom ponašanju i "zatvaranju za javnost" se vidi da su samo jedna obična sekta koja svojim članovima i simpatizerima ne dozvoljava da javno diskutuju. Po istom principu se orijentiše i organizator tog "foruma". Budi tako ljubazan i u komentaru daj link do foruma Jehovinih svedoka gde može da se JAVNO diskutuje. Nema veze na kom je jeziku. Baš me raduje da na tom forumu objavim materijale koje je štampala Kula stražara, pa da vidimo koliko će biti javno i da li će uopšte moći da se objavi."

Drugi komentar:
"Imas li pored svega dokaz da su to Jehovini Svjedoci (krsteni)??? NE NEMAS jedako tako na Internetu se moze svako predstaviti kako god zeli 12 godisnjak 40 godisnjak i etc..... Osim toga Ima tisuce Interesenti jehovinih svedoka koji se slazu sa vjerovanjem Js-a
te i tako pisu... Pored ovog jos nesto vazno: "NEKI" neki od ovih gore se (Interesenti) se ident. Kao JS. sta sam sam doziveo par njih. Primjer: 15snjak mi kaze (sa cigaretom u usta) Ja sam JS, Nako sto sam mu reko da sam i ja JS reko je pa... moja tata i mama su JS :D"


Moj odgovor:
"E vidiš ovako, svi vi koji se javite da "branite" Kulu stražaru ste bliski organizaciji. Da li si ti kršteni Jehovin svedok ili ne to uopšte ne menja situaciju. Ali pošto si u ovom komentaru napisao da jesi onda je mnogo lakše, zar ne?
Isto tako i tebe kao i sve druge molim da pročitaš sve postove i da ih bez milosti komentarišeš. Tvoji komentari govore o tome ko si i šta si. Da li ćeš ti pri tome da se predstaviš kao fratar i da kažeš da su Jehovini svedoci stvarno od Boga izabrana organizacija to je tvoj problem. Šta će oni koji budu čitali tvoje komentare da zaključe to ostaje njima da sami odluče."

Istina mora svima nama da bude na prvom mestu. Zato nikad nisam, niti ću izbrisati neki komentar. Da li vi na  forumu Jehovinih svedoka  možete sebi tako nešto da dozvolite?
Ja objavljujem ono što piše u knjigama Kule stražare, ništa više.

Zar vam smeta objavljivanje VAŠE literature?


Нема коментара:

Постави коментар