понедељак, 16. јануар 2012.

Jehovini svedoci koriste Bibliju

Moram ovamo da prekopiram ceo komentar Jednog Jehovinog svedoka. Ceo tekst možete da pročitate sledeći link na kraju citata:

 Preporucio bih ti da malo bolje procitas Bibliju i da na osnovu BIBLIJE rezonujemo i raspravljamo a ne na osnovu necega sto ti mislis da je navodno tako,molio bih te da pocnes da citas Bibliju da bismo mogli raspravljati na BIBLIJSKOM osnovu a ne iz glave kao sto svestenici to rade a Bibliju nikad procitali nisu. Kao sto je seoski paroh u selu gde zivi moja tasta rekao njoj kad je ona sva zabrinuta otisla kod njega da je posavetuje kako da me ``SPASU``od istine,citiracu ti sta je on odgovorio njoj:
Tasta mu je objasnila da sam ja poceo da proucavam sa Jehovinim svedocima,i da bih ja zeleo da on dodje kod taste da bi smo raspravljali na temelju Biblije,da bih svima dokazao da sam ja u pravu.On joj je odgovorio sledece:Nema njemu vise spasa kad je poceo i Bibliju da temeljno proucava i cita,ja ne mogu mu vise pomoci i nemam zasto da dodjem ja neznam kako da ga spasim kad je on toliko vec daleko otisao. Eto sta je odgovorio pop mojoj tasti, a da i uzgred da kazem da je ukorio tastu sto ne ide vise redovno u crkvu i ne daje priloge.Sta bi ti rekao na ovo? Kako ti se cini ovaj POP-biznismen? Pozdravhttp://jehovinisvedoci.blogspot.com/2012/01/jehovini-svedoci-na-vratima.html?showComment=1326665882722#c1343492021618288943


Ovaj komentar me podsetio na ovu priču iz Kule stražare od 1. 12.2008  str. 26:

“Mi ne razgovaramo s Jehovinim svjedocima”, rekao mi je isusovački svećenik. “Oni koriste Bibliju.” Njegov me odgovor iznenadio jer sam ga upravo bio zamolio da mojoj ženi pokaže neke nedosljednosti u učenjima Jehovinih svjedoka. Stoga sam odlučio proučavati Bibliju s Jehovinim svjedocima kako bih joj mogao dokazati da su oni u krivu.

To je česta priča koju Jehovini svedoci vole da ponavljaju, ali jednu stvar uvek zaboravljaju.
Jehovini svedoci koriste FALSIFIKOVANU Bibliju. O prevodu Novi svet samo Kula stražara piše pozitivno i niko više. Potražite na intrenetu imena ljudi koje je Kula stražara navela da su pozitivno rekli o Novom svetu.
Svi ti ljudi su demantovali da su dali takve izjave.

Kada vam neko kaže da "Oni koriste Bibliju"nemojte da zaboravite da će Jehovin svedok u ovoj anegdoti da zaboravi da je sveštenik rekao:

"ONI KORISTE FALSIFIKOVANU BIBLIJU!"



Pregledajte ceo blog o novom svetu, pa onda sami proverite!
Novi svet
To što Kula tvrdi će vam ubrzo postati jasno da je laž kao i sve ostalo što vam govori.

2 коментара:

  1. Анониман10. март 2013. 13:46

    Bog u zadnjim vremenima nije najavio prave proroke nego lazne, matej 7.15 matej 24.5 marko 13.5,6 luka 21.8 jovan 10.8 svikoliko ih god dodje prije mene lupezi su i hajduci ali ih ovce ne poslusase. ovo je iz prihvacene biblije, proverite kod njih, ovaj stih iz Jovana su napisali u proslom vremenu. Takih trikova ima puno. AKO SU ONI ISTINA , ONDA OPET NASE PISMO NIJE DOBRO PA SU ONI MORALI DA PREPREVE. to je cudno 18 vekova pismo se cuvalo i kad je dosao rasel nova nauka i prepravljaju se greske sto su navodno pogresili oni koji su prepisivali, Da li ste svesni koju su odgovornost imali ti ljudi. Da li se vase vodje bojeBoga ne neboje se.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. март 2013. 20:40

    Ovde ispada da je svestenik rekao nema mu spasa kad cita bibliju. Ovo ispada sve kao montirano, scenario izmisljen, ili dopunjen onako kako odgovara jehovinom svedoku. Sto se tice svestenika pa on nemoze da raspravlja nista po pitanju pisma , svestenici ne koriste bibliju, makar kod mene tj kod mojih oni dodju da bajaju vodicu, jednom mi je jedan dao jevandjelje po marku, to je bio najveci cin vere sto sam od njih doziveo.

    ОдговориИзбриши