уторак, 3. јануар 2012.

Raj na zemlji

Po učenju Kule stražare starozavetni patrijarsi će živeti u raju na zemlji. Za tu svrhu su im zagradili i kuću, pogledaj članak o  kuca-princeva-beth-sarim.




Evo jednog primera iz Kule stražare iz 15. 1. 2003 str. 16-17 Koliko je jaka tvoja vjera?

Vjera nas čini strpljivima
7 Potrebne su nam vjera i strpljivost, naročito dok čekamo kraj ovog zlog sustava. Među onima ’koji će vjerom i strpljivošću naslijediti obećanja‘ nalazi se bogobojazni patrijarh Abraham (Hebrejima 6:11, 12). Vjerom je ostavio grad Ur, sa svim njegovim pogodnostima, i kao stranac živio u tuđoj zemlji koju mu je obećao Bog. Izak i Jakov bili su nasljednici tog istog obećanja. Međutim, ”svi su oni umrli u vjeri, a da nisu primili ispunjenje obećanjâ“. Vjerom su ’težili za boljim mjestom, to jest onim koje pripada nebu‘. Stoga im je Bog ”pripremio grad“ (Hebrejima 11:8-16). Da, Abraham, Izak i Jakov — i njihove bogobojazne žene — strpljivo su čekali Božje nebesko Kraljevstvo, pod kojim će biti uskrsnuti u život na Zemlji.8 Abraham, Izak i Jakov nisu izgubili vjeru. Oni nisu dobili u nasljedstvo Obećanu zemlju niti su vidjeli kako su svi narodi blagoslovljeni putem Abrahamovog sjemena (1. Mojsijeva 15:5-7; 22:15-18). Iako je ’grad kojeg je sagradio Bog‘ postao stvarnost tek stoljećima kasnije, ti su ljudi čitav svoj život pokazivali vjeru i strpljivost. Naravno, i mi bismo tako trebali postupati budući da je Mesijansko Kraljevstvo već postalo stvarnost na nebu (Psalam 42:5, 11; 43:5).

Markirao sam crvenom bojom "onim koje pripada nebu". Pogledajte ovaj članak o izmeni u prevodu Biblije koji ima za cilj da stvori pogrešnu sliku i opravda učenje Kule stražare.
jevrejima11.16

Sad pročitajte
Matej 8.11
11 A kažem vam da će doći mnogi sa istoka i zapada i sesti za sto sa Avraamom i Isaakom i Jakovom u carstvu nebeskom;

Jel znate čije su to reči?
Isusove!
Da li ćete verovati Isusu ili Kuli stražari?
Ne donosi vam Kula stražara spasenje!

Čitajte Bibliju!!!

3 коментара:

  1. Za poelbustera!

    Pa to i lici na JS-ke,jasno se vidi da su te oni na blogu oblatili oni pokazuju jedno lice u KD-ni,ulici ipo kucama kad ih neupuceni u istinu prihvataju a na forumima i blogovima vredjaju,psuju,itd tj pokazuju svoje pravo lice.

    Ovaj sto te naziva pod razno,je sigurno spreman za psihijatra a ne ti koji otvaras ljudima ocu o istini prevaranata koji su iskasapili bibliju!!!

    Mrze te jer si ljudima poput JS-ka dao sansu da progledaju,da vide to sto nevide oni sami u casopisima i knjigama KS-re.

    Ja sam bio takodje prevaren od KS-re,ali sam uspeo da se izvucem svojim razumom i naravno uz tvoju pomoc "POMOGO SI MI COVECE DA NADJEM PRAVI PUT DO GOSPODA I BOGA MOJEGA ISUSA HRISTA"
    Zelim da ti se zahvalim za to sto si mi otvorio oci meni i mojoj porodici.

    Pozdrav od Gere.

    Swerige.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo sam hteo da te pitam nesto,kazes da si se jedva iscupao od Jehovinih svedoka. Kazi mi molim te gde pise u Svetom Pismu da je Isus Hrist Bog? Nadji mi te stavke u Bibliji gde to pise da je Isus Hrist BOG, ja cu ti zauzvrat dati najmanje 10 dokaza da je Isus Hrist Boziji sin a ne Bog (naravno ako priznajes i verujes sta pise u Bibliji).Ja cu ti dokaze dati iz BIBLIJE ne iz KS,i jos nesto da ti kazem te osobe koje psuju i vredjaju nisu Jehovini svedoci,Ja ti ne mogu opisati koje olaksanje imam od kad sam upoznao istinu. Pa razmisli samo koje je olaksanje kad saznas da nema pakla i vecite muke,ako i ne zasluzim vecni zivot u Raju na zemlji znam da se necu vecno muciti u paklu nego cu jednostavno umreti,i nece me biti vise.Pozdrav i moli se nasem stvoritelju Jehovi da ti otvori oci i razum da i do tebe dopre Biblijska istina.

      Избриши
  2. Анониман12. март 2013. 01:17

    Zavisa u pravu si za to da nema pakla, to se vidi iz obe biblije, u pravu su svedoci da je vatikan pravoslavlje protestanti otpalo, proreceni otpad, u pravu su da ce biti raj na zemlji. Ali ima nas koji znamo da je Hrist put i istina. Oni su vas naucili sa par istina i zarobili. Evo stihovi za tebe dela apostolska 8.37 Isaija 53.8. A AKO PROCITAS CELO POGLAVLJE I UPOREDIS SA DRUGIM PREVODOM VIDECES RAZLIKU. Videces da niko ne bi trebao da crta naseg spasitelja, jer svi lazu.

    ОдговориИзбриши