четвртак, 26. јануар 2012.

Kako jedna bivša svedokinja vidi Kulu stražaru

Ovo sam kopirao sa interneta. Tekst nema poreklo, ali verujem da će oni  koji ga budu čitali prepoznati puno sličnosti u njihovoj okolini. Pročitajte, proverite da li je tekst autentičan.
Da li je istinit ili lažan. Radovalo bi me da pročitam vaše komentare i da vidim kako su drugi doživeli ovaj tekst.
Iskreno, najviše me interesuje kako ga Jehovini svedoci doživljavaju.

Martha Ivey Drustvo Kula strazara onako kako ga vidi Marta Ivej
 Kada sam izrazila sumnju u organizaciju Kule strazare, zamolili ste me da svoju sumnju napisem i dostavim upravi da biste lakse mogli dati pravilan odgovori na moja pitanja.
 Kada sam imala 17 godina bila sam impresionirana, kada su mi Jehovini svedoci rekli da ce 1975. godine doci kraj ovoga gresnoga sveta i poceti raj na Zemlji. Posto je do smaka sveta preostalo samo jos malo vremena, marljivo sam proucavala ucenje Kule strazare i ubrzo bila krstena. Bila sam uverena da je to Bozja organizacija i zato nisam ni mislila da bih trebalo da ispitam njeno ucenje. Kao i mnogi Jehovini svedoci danas, prihvatila sam svaku njihovu izjavu kao cinjenicu i dokaz i verovala da je to jedina istina. Medjutim, istina se ne menja, ona stoji sama za sebe - nepobitna je.
 Jehovini svedoci su me naucili da je Kula strazara danas "jedini kanal za komunikaciju izmedju Boga i ljudi" na Zemlji. Medjutiam, moje istrazivanje dalo je suprotne rezultate. Mnoga predvidjanja iz proslosti nisu se ispunila kao sto su Jehovini svedoci verovala i propovedali; zbog toga danas pokusavaju da pokriju proslost i iznova napisu istoriju svoje zajednice u kojoj je izrazena samo poluistina u kojoj se prikazuje da su se dogadjaji zbili drugacije nego sto jesu. To me je do temalja razocaralo, jer sam verovala da je ovo ucenje utvrdjeno na nepomicnim temeljima.

 Napravila sam listu objavljenih prorocanstava koja se nisu ispunila. Nikako ne mogu da shvatim kako se to moglo desiti. Uceni smo da prihvatimo ucenje upravnog tela Kule strazare kao ucenje od Boga dato, a u njemu se nalaze tolike zablude. Zbog svega toga postavila sam mnoga pitanja:  1. Pocetak "poslednjeg vremena" bio je odredjen za godinu: 1799. 1874. 1910. 1914, 1915.  2. Kraj "vremena posletka" bio je predvi|djn za: 1914. 1925. 1975.  3. Vreme Hristove paruzije (nevidljive pojave) trebalo je da bude 1874. 1914. 1925.  4. Kula strazara istice kao nepobitnu cinjenicu da je "bez sumnje" Isus se pojavio 1874. i poceo da vlada carstvom od 1878. godine.  5. Da je Jerusalim bio razoren 606. godine pre Hrista, a kasnije su taj datum preneli na 607. a ovo je osnova vase hronologije i teologije.  6. Prorekli ste da ce Armagedon poceti 1874. 1914. 1920. 1925. 1975. Sve je ovo pismeno i usmeno objavljeno.  7. Predvideli ste vaskrsenje patrijaraha 1925. godine.  8. Da ce kraj 6000 godina ljudskog postojanja bit 1874. 1975. godine.  9. Sada tvrdite da ce Hristov dolazak, ipak, biti vidljiv, a ne nevidljiv kao sto ste nekad ucili.  10. Da je Isus dosao nevidljivo 1874. ovo je kasnije promenjeno. Kako je moguce da je Kula strazara kanal istine i Bozja organizacija, a stalno se koleba i menja svoje izjave o Hristovom dolasku?  11. Ako je Isus nevidljivo dosao 1914. zasto to niste znali onda, vec godinama kasnije?  Mnogi Jehoivini svedoci i danas veruju u ove zablude i smatraju ih "hranom za ovo vreme"...  Pitanje transfuzije krvi mnogo puta je menjano. Jedno vreme transfuzija je bila potpuno odbacena. Posle je bilo odobreno da se moze primiti samo jedanput i smatrana je lekom, a ne hranom. Zar je to vodjstvo od Boga koji se nikad ne menja? Godine 1978. izjavili ste da je primanje transfuzije krvi "pitanje licne savesti", a ipak oni koji su je primili bili su iskljuceni.  Godine 1967. bilo je zabranjeno presadjivanje organa, a oni koji su ih primili nazvani su ljudozderima. Godine 1980. i to je odobreno kao "pitanje savesti". Da li bi Bog koji se ne menja (Malahija 3,6) dozvolio da ljudi umru liseni vakcine i transfuzije? Mnogi Jehovini svedoci umrli su zbog ovih zabluda.
 Ove mnogobrojne promene su neshvatljive, a Bibliji nepoznate. Noje je prorekao da ce za 120 godina doci potop i u proreceno vreme bio je potop. Kako clanovi Jehovinih svedoka mogu da se oslone na svoje vodjstvo, kad su toliko puta bili iznevereni i odvedeni stranputicom?
 Upravno telo Jehopvinih svedoka kontrolise svaki deo naseg zivota: kako se oblacimo, sta citamo, sta govorimo, s kime se druzimo, kako i gde provodimo svoje slobodno vreme, odmor, koju vrstu posla mozemo raditi, cak i kako mislimo. Nije nam dozvoljeno da donesemo nikakvu odluku, osim one koja je u skladu sa misljenjem upravnog tela. Ako sledimo svoju savest, bivamo iskljuceni.  Ko su oni koji tako kruto vrse kontrolu? Iznenadila sam se kad sam procitala Raslovu izjavu, osnivaca Jehovinih svedoka: "Kada se Uran i Jupiter sretnu u ljudskom znaku Akvariusa 1914. godine, dugo ocekivana vera zapalice vatru i osloboditi coveka da radi na svom licnom spasenju i ostvari snove svih poeta i mudraca u istoriji." Izgleda da su astrologija i piramidologija igrale glavnu ulogu u odredjivanju 1914. godine. Moze li to biti Bozje uputstvo? Prekontrolisala sam izvore drustva Kule strazare, koje su navodili u dokazivanju 607. i 1914. godine. Pronasla sam da su informacije nekorektne ili pogresno primenjene da bi poduprle Raslovo misljenje. Godina 1914. je temelj svega sto Jehovini svedoci veruju. Zar nije cudo da verska organizacija pogresno konstruise dokaze i rusi sve sto ne podupire njeno ucenje.  Jehovini svedoci predstavljaju se kao proroci.
 Dokazi za to su sledeci:  1. Nepobitna cinjenica je da je poslednje vreme pocelo 1799. i da je Gospodnje prisustvo pocelo 1874. Obratimo paznju na rec "nepobitno".  2. "Nema potrebe da menjamo brojke i kad bismo hteli mi ih ne mozemo promenuti. Mi verujemo da su to Bozji datumi, a ne nasi, ali zapamtite da kraj 1914. nije datum pocetka, nego kraj vremena nevolja."  3. "Nema nikakve sumnje u pogledu hronologije datuma 1874. 1914. 1918. 1925. godine. Bog e stavio pecat na 1914. i 1918. godinu, bez mogucnosti promene..." "Nema vise pitanja o 1925. godini nego sta je bilo 1914?" Posto su priznali da je odredjivanje 1925. godine pogresno, zar nije pogresno i odredjivanje 1914. koje je dozivelo promasaj?  4. "Ocekuje se veliki dogadjaj koji dolazi za 26 godina. Sve svetske vlade bice srusene i rasformirane."  5. "Od oktobra 1872. zivimo u sestom milenijumu."  6. "Ovaj period vremena mora da se zavrsi 1925. godine... Sa sigurnoscu mozemo reci da milioni ljudi koji sada zive necve umreti".  7. "Mozemo ocekivati da budemo svedoci vaskrsenja vernih patrijaraha 1925. godine da potpuno preobraze covecanstvo i stvore vidljivo, legalno predstavnistvo novog poretka na Zemlji."  Naravno, Armagedon se nije desio l925. niti su patrijarsi vaskrsli kao sto je bilo proreceno u oktobru one godine. Jehovisti pokusavaju da sa sebe skinu odgovornost za propagandu da ce 1975. gresnici biti unisteni i da ce biti uspostavljen raj na Zemlji. Vrlo dobro se secam da sam to propovedala...  "Vidis li taj paradajz", rekao mi je jedan od njihovih propovednika, "ovaj isti paradajz cemo jesti u novome svetu." Njegova zena u rukama je drzala bebu koja je sada 22 godine stara i rekla mu: "Ti si posebno dete... Jos uvek ces biti beba u Jehovinom novom svetu". Jos jedan primer. Zena jednog propovednika savetovala me je da bacim sve knjige koje sam kupila za moje dete, koje je tada imalo dve godine zbog toga "sto ono nece odrasti da bi ih citalo pre Armagedona, a novi svet je pred vratima. Onda ce za ctanje imati bolju literaturu". Onaj decak sada ima 24 godine. Ovo su samo pojedinci, ali oni su svedoci onoga sta su Jehovini svedoci verovali pre 1975. godine.
 Da vam dam jos jedan primer, a ima ih mnogo. "Neka nezavisna proucavanja bibliske hronologije postojala su od davnina. Medjutim, u 20. veku proucavanja hronologije ne uklapaju se u tradicionalnu hriscansku teologiju. Rezultat ovih nezavisnih proucavanja odredio je datum da je covek bio stvoren 4026. godine pre Hrista. Prema ovoj istinitoj hronologiji, 6000 godina od stvaranja coveka zavrsavaju se 1975. godine, a sedmi period od hiljadu godina ljudske istorije pocece u jesen 1975. Tako 6000 godina ljudske egsistencije na Zemlji uskoro ce se zavrsiti, da, zavrsice se u ovoj generaciji. Tako za nekoliko godina nase generacije ulazimo sa Jehovom Bogom u sedmi dan covekovog postojanja."  U maju 1974. Jehovin propovednik je rekao: "Izvestaj poziva bracu da prodaju kuce, vlasnistvo i da planiraju da provedu ostatak vremena u pionirskoj sluzbi propovedanja. Ovo je sigurno najbolji nacin da se provede kratko preostalo vreme pre nego sto dodje kraj gresnoga sveta." Uprava je hrabrila vernike da izvrse ovakve gluposti. Mnogi od vernika koji su ih poslusali usli su u starost bez ikakvih prihoda, kuce ili bilo kakvog poseda... samo zato sto su verovali u ucenje da ce 1975. doci novi svet... Kada se zavrsila 1975. a Armagedon se nije desio hiljade vernih bili su razocarani. Medjutim, uprava je prebacila krivicu na clanove od kojih su zahtevali da ih verno i bezuslovno slusaju.
 Uprava je neprestano ponavljala: "Nikad nismo u Jehovino ime prorokovali, nikad u ime Jehove nismo ovo govorili." Ovo je najveca glupost koju sam ikada cula. U casopisu "Probudite se" pre oktobra 1975. pisalo je: "Najvazinije je da ovaj casopis gradi poverenje u Stvoriteljevo obecanje miroljubivog i sigurnog novog poretka pre nego sto ce proci generacija koja je videla dogadjaje 1914. godne."  "Stvoriteljevo obecanje..." Pitam vas ako ovaj Stvoritelj nije Jehova o kome stvoritelju govore? Oni sa sigurnoscu tvrde da je ovo Jehovino obecanje i govore u Njegovo ime... A kada po nestanku generacije od 1914. nije poceo novi svet sa svojim novim poretkom, a poslednji svedoci iz 1914. izumiru, uprava sad to ucenje prikazuje kao spekulaciju pojedinaca, a oni su ovo propovedali vise od pedeset godina. Medjutim, u toku toga vremena ovo nije propovedano kao spekulacija vec kao ozbiljna vest koja dolazi neposredno od Jehove.  Sta bi se desilo sa clanom ove organizacije koji bi 1970. tvrdio da je vest o kraju sistema ovog gresnoga sveta 1975. spekulacija? Bez sumnje, bio bi iskljucen. Nije li to dokaz da je i vasa postavka godine 1914. samo spekulacija? Nisu li vasa mnoga sadasnja ucenja i tumacenja nista drugo osim privatna ljudska tumacenja? Kad god su vasa predvidjanja promasila, zasto je uvek kriv narod, a ne vi u glavnoj upravi? Zasto Kula strazara uvek daje ovakva obavestenja: "Jehovin narod je u ovo vreme mislio..." ili "Braca su nekad spekulisala...?" Zasto ne kazete: "Verni i tajni robovi su verovali u ovo ucenje..." ili "Upravno telo je ponekada guralo pogresne ideje..." Sramote narod, a sami su krivi. Zasto uprava tako brzo krivi bracu za pogresna i lazna ucenja kada oni nikako ne ucestvuju u stvaranju novih teorija?  Literatura koju izdaje glavna uprava uci da nije pozeljno da clanovi nezavisno studiraju Bibliju ili druge knjige i da takvim proucavanjima ne mogu razumeti Sveto pismo, jer je to "knjiga organizacije" i ne pripada pojedincima. Na ovaj nacin stavljate vesu vrednost na casopise Kule strazare i ljudske spise nego na nadahnutu Bozju rec. Na nasim sastancima za svakih pet reci iz Biblije citamo stotine objasnjenja, misljenja i komentara organizacije koji na taj nacin usmeravaju vernike da prihvate njihovo misljenje.  Cinjenica je da uprava uvek pridaje vise vaznosti svojim izjavama nego nadahnutj Bozjoj reci, a to se najbolje vidi u sledecem navodu: "Ne samo da narod ne moze da vidi Bozji plan ako samo proucava Bibliju, vec vidimo, ako neko ostavi proucavanje Biblije, cak iako ju je nekad proucavao, i ako se posle deset godina vrati proucavanju, za dve godine ponovo ce pasti u tamu..." (WT 9/1/ 1910) Pitanje je da li je ko pao u tamu zato sto je proucavao Kulu strazaru?
 U toku proslih decenija Jehovini svedoci dali su toliko prorocanstava koja se neprestano pokazuju kao pogresna. Biblija postavlja pitanje: "Kako cemo poznati rec koju nije Gospod rekao? Sta bi prorok rekao u ime Gospodnje, pa se ne zbude i ne navrsi se, to je rec koju nije rekao Gospod; nego je iz oholosti rekao onaj prorok, ne boj ga se." (5. Mojsijeva 18,21.22)

 Prema ovome prava definicija Kule strazare je lazni prorok; ne jedanpu, dvaput, vec mnogo puta su se prevarili u svom proricanju. Jehova je savrsen, svi Njegovi zakljucci su savrseni i nikada ne gresi. "Jer ja Gospod ne menjam se." (Malahija 3,6) Ako se jehovisticko ucenje stalno menja, to je dokaz da ne potice od nepogresivog Boga.  Drustvo Kula strazara zahteva od vernika bezuslovnu poslusnost koja pripada samo Bogu. To je jednako idolopoklonstvu u kome ne zelim da imam nikakvog ucesca.

 Zbog svega toga izjavljujem da se odmah odvajam od drustva Kula strazara. Nisam niti cu odbaciti Boga Jehovu ni Isusa Hrista. Odbacujem drustvo Kula strazara, a to nije otpad. Ako cete to smatrati kao otpad to ce biti vase privatno misljenje, a nemate prava da bilo kome namecete svoje misljenje. Ne prihvatam vasu definiciju otpada i zabranjujem vam da mi se tako obracate, javno ili privatno mojoj deci. Takodje od sada zabranjujem da imate ma kakve privatne sastanke sa mojom maloletnom decom, izuzev ako sam ja prisutna. Moje dvoje odrasle dece, Dzenifer i Dejvid koji jos pohadjaju vase sastanke su punoletni, imaju pravo slobodnog izbora i ja ne zelim da se mesam u njihovu odluku...  Verujem da su vecina Jehovinih svedoka dobri i iskreni ljudi, koji veruju da cine sto je pravo kao sto sam i ja mislila. Nikoga ne mrzim u toj organizaciji, niti zelim da bilo kome nametnem svoje misljenje. Medjutim, sada sam cvrsto uverena da drustvo Kula strazara nije Bozja organizacija i da nas je sve tesko prevarilo. Ovu odluku odvajanja nisam lako donela, vec sa mnogo proucavanja, razmisljanja i molitve. Bez obzira kakvu odluku ce moja familija doneti, moja osecanja i odnosi prema njima nisu se promenuli niti ce se ikad promenuti. Uvek cu ih voleti i rado celim da ih vidim dokle god sam ziva, bez obzira sta ce verovati.
 Pitali ste me kuda cu ici i ako to nije istina, sta je? Apostol Petar nije postavio pitanje "kuda" vec "kome". "Gospode kome cemo ici? Ti imas rec vecnoga zivota." (Jovan 6,68) Petar nije govorio o organizaciji vec o Isusu Hristu koji je rekao: "Ja sam put istina i zivot... niko nec doci k Ocu do kroza me." (Jovan 14,6) Spasenje je Bozji dar samo ga treba primiti, a primamo ga ako Hrista primimo. "Istite i dace vam se", rekao je Isus, "trazite i naci cete; kucajte i otvorice vam se." (Matej 7,7.8) Cvrsto verujem ovim recima koje ne dolaze od organizacije vec od Sina Bozjega.
 Marta Ivej

18 коментара:

  1. U potpunosti se slažem s ovim tekstom jer i sama sam J.S.koja se spremam izaći iz organizacije nakon dugog istraživanja doktrina koje uči organizacija.
    Nemam ništa protiv članova organizacije koji se zaista trude da žive svoju vjeru i iskreno služe Bogu, ali sam ogorčena na vodeće tijelo organizacije koje lukavo zavodi i drži u pokornosti svoje članove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako imate članove porodice u Jehovinim svedocima,nemojte žuriti.U takvoj situaciji je najbolje rešenje biti neaktivan Jehovin svedok.Ima još dosta ljudi koji su tu pronašli skrovište.Izgubiti svoju porodicu koja možda još veruje u Kulu stražaru bi bila jako velika šteta.I ne gubite veru u Boga,to je najteže što se dešava ljudima koji napuste organizaciju.Pošto im je godinama organizacija poistovećavana sa Bogom da zbog toga što više ne veruju organizaciji prestanu da veruju u Boga.Uzmite Bibliju i počnite svoj samostalni i ovaj put stvarno besplatni biblijski studij.

      Избриши
  2. U pravu ste bila sam svjedokom koliko su patili oni kojima je netko od članova obitelji ostao ili izišao iz organizacije.
    Moja sreća je da nitko od moje obitelji nije J.S., jer ne znam kako bi podnijela da obitelj ne smije s menom pričati.
    Moja odluka nije na brzinu donesena nego nakon mnogo razmišljanja, istraživanja i Bogu upućenih molitava da mi pomogne shvatiti ono što nisam mogla shvatiti, a odnosilo se na postupke članova skupštine i tada je krenulo, shvatila sam kolika je moć Vodećeg tijela koje vodi organizaciju, koliko snažno svojim zakonima i činjenicom da se predstavljaju kao oni koji su postavljeni od Boga snažno drže u pokornosti svakog pojedinog člana organizacije,jer posumnjati u njih ili neku njihovu nauku znači direktno se suprostaviti Bogu koji ih je postavio na taj položaj.
    Upravo je u tome ona prava formula koja osigurava poslušnost.
    Mene je navelo na razmišljanje činjenica što nikako nisam mogla povezati Božju organizaciju sa nedostatkom milosrđa i to upravo tamo gdje ga je trebalo biti najviše (prema bolesnim i nemoćnima).
    Bolesni i nemoćni ma koliko su godina vjerno služili Bogu i iza sebe imali mnogo sati službe u propovijedanju bili su zapostavljeni jer se za njih nije imalo vremena, služba propovijedanja je uvijek bila na prvom mjestu i najvažnija jer se trebalo što više ljudi dovesti u organizaciju,a istovremeno one koji su veliki dio svog života dali za orga nizaciju ostavljaju ožaloščene i bez ohrabrenja i utjehe onda kada im je to najpotrebnije.
    Na jednom sastanku je bilo govora o sestri koja je kao invalid bila smještena u starački dom i za koju je napravljen raspored koji dan će je tko posjećivati, također su se davala uputstva kako se treba ponašati prema osoblju koje tamo radi jer treba ostaviti dobar dojam.
    Bilo mi je sve jasno,jedni se posjećuju da bi se ostavio dobar dojam kod svjetovnih ljudi, a one kod kuće zapostavljamo.
    Možete li zamisliti koliko je to razočarenje i koliki je to kamen spoticanja za te bolesne, stare i nemoćne.Bilo je tu još mnogo stvari koje nikako nisam mogla shvatiti ni prihvatit i sve češće sam se obraćala Bogu u molitvi da mi pomogne razumjeti zašto se takve stvari rade u Božjoj organizaciji, sve sam više počela sumnjati, sve više istraživati, to je bio jedan postepeni proces koji mi je sve više otvarao oči.
    Umjesto da gubim vjeru u Boga ja sam se molila da mi Bog pokaže put i da me osnaži i upravo vjera u Boga mi daje snagu da napustim organizaciju jer želim služiti njemu,a ne organizaciji koja je sebe proglasila Božjim odabirom.
    Žao mi je svih onih dragih ljudi koji vjerno služe, a da nisu svjesni kome služe.
    Svjesna sam da će mnogi koji me vole sutra okretati glavu od mene jer je takva naredba od od Vodečeg tijela org.,da će me proglasti odpadnikom i mrtvom u Božjim očima, ali se više toga ne bojim, dovoljno sam očvrsnula, imam svoj osobni biblijski studij i vjeru u Boga!

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav Bosiljka.

    Ja, kao jedan od onih koji vode biblijski studij sa Jehovinim svedocima, mogu samo da vam kažem sledeće

    "Na jednom sastanku je bilo govora o sestri koja je kao invalid bila smještena u starački dom i za koju je napravljen RASPORED KOJI DAN CE JE TKO POSJECIVATI, također su se davala uputstva kako se treba ponašati prema osoblju koje tamo radi jer treba ostaviti dobar dojam.
    Bilo mi je sve jasno,jedni se posjećuju da bi se ostavio dobar dojam kod svjetovnih ljudi, a one kod kuće zapostavljamo."

    Ovo su notorne gluposti, i mogli bi malo da se uozbiljite kada iznosite ovakve činjenice, u pitanju je jedna prosta stvar : Jovan 8:44.
    Molim vas, gospođo Bosiljka, da navedete, koje se to njihovo učenje kosi sa Biblijom i Stvoriteljem i Isusom Hristom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман19. мај 2014. 19:49

      Nemogu shvatiti da niste nista shvatili od ovoga sto je kao dokaze iznjela bivsa J.S., zar je moguce da ste toliko zasljepljeni. Prije nekoliko dana sam bila uzasnuta citajuci izjavu jednog starjesine koji se nije mogao predstaviti jer je na visokoj funkciji a koji se muci jer je shvatio gdje se nalazi, a nema snage napustiti org. jer bi za njega to bila jos bolnija rana i onda navodi kako zna da kao i on ima puno onih koji se muce ali iz razlicitih razloga nemogu napustiti organizaciju.To je prestrasno da ljudi mogu biti tako zarobljeni,a bez resetaka

      Избриши
  4. Pozdrav Anonim

    Vidim da ste sebi dali slobodu da me počastite sa biblijskim stavkom koji bi se možda prije odnosio na vas jer vidim da niste svjesni na čemu počiva sami temelj ove organizacije i kojim okultnim stvarima su se bavili prvi utemeljitelj Jehovine org. Čarls Rasel, njegov nasljednik J.F. Rutherford i ostali.
    Jeste li svjesni koliko je objavljeno krivih proročanstava, a što kaže 5 Moj.18:20,21 o lažnim prorocima (zar bi Bog dozvolio da se toliko puta objavljuju proročanstva koja se nisu ispunila).
    Znate li koliko ste zakona donosili pa ih stalno mIjenjali, koliko ste pri tom uzeli žrtava.
    Pa sad razmislite za koga bi bio prikladniji stavak koji ste meni namijenili.
    U organizaciji ima jako puno dobrih osoba koji iskreno žive svoju vjeru, ali na žalost nisu svjesni tko ih vodi.
    Jako puno bi se dalo napisati o propustima jeh. org.ali znam da bi to bilo samo bacanje riječi u vjetar, zato bi željela s ovim završiti.
    Ne želim nikome nametati svoje mišljenje, svatko je obdaren razumom da misli i donosi zaključke,a ja poštujem svačije, ali ih ne moram prihvatiti.

    ОдговориИзбриши
  5. Bosiljka, uz duzno postovanje, vi kao da ne znate sta pricate.
    "Znate li koliko ste zakona donosili pa ih stalno mIjenjali, koliko ste pri tom uzeli žrtava."

    Bilo bi lepo da navedete koji su to zakoni menjani a da smo pri tome "UZELI ZRTAVA".
    ajme mene joj i gluposti po ovom blogu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno Vas razumijem jer najteže je progledati pogotovo kada to netko ne želi.
      Zašto da vam ja navodim dokaze kad ih na ovom blogu imate toliko puno pa ih ne želite vidjeti, ni moji ne bi ništa pomogli, ali ne brinite i ja sam nekada bila takva.

      Избриши
  6. Ja vidim dokaze, a sa Jehovinim svedocima sam mozda i upoznat vise godina nego vi.
    Ako se provuce neka greska, to je samo ljudska nesavrsenost.
    Gospodjo ili gospodjice Bosiljka, da li postoji ijedna religija koja se drzi Svetog Pisma kao Jehovini svedoci?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brate Anonimni, to ti nije pitanje za sestru Bosiljku, već za svaku Crkvu ponaosob!
      Ako mi ne veruješ, možeš proveriti - svaka će ti reći:"Mi se držimo Pisma više od Jehovinih svedoka!".
      I ne samo što će ti to odgovoriti, već je on i ubeđen u istinitost iskaza!
      Pozdrav.

      Избриши
  7. Razlika je u tome sto sam ja video na delu ko se drzi a ko ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Video sam i ja. Naročito kada su neistomišljenici u pitanju!
      A Hrist nam je dao zapoved "Volite svoje neprijatelje".
      Pozdrav

      Избриши
  8. Tako je, ja po ovom blogu ne vidim da volite svoje neprijatelje. Ukoliko bi pogledao kako na drugim forumima gospodin Poelbuster vredja J.S. Ukoliko zatrazi kopiju i forum, svakako cu ovde postaviti. Ovako nema smisla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Molim te postavi ,meni je jako stalo da ljudi sve vide i saznaju ko je ko.Neka izađe na videlo sve što sam rekao o Jehovinim svedocima i o meni na svim forumima.Ni jedne reči se ne stidim i stojim iza svake.Rado ću ti onda pokazati i sve šta su Jehovini svedoci napisali o meni pa neka ljudi uporede.Slobodno stavi primer, kao što znaš na ovom blogu nema brisanja bez obzira bio to ja ili bilo ko drugi!

      Избриши
  9. Одговори
    1. Анониман19. мај 2014. 20:08

      Ne nisam jadna,a nisam ni Vasa, meni je zao Vas sto ce te mnoge godine potrositi sluzeci vodecem tijelu J.S koji su prevarili svojom naukom toliki broj dobrih ljudi i unistili mnoge obitelji! Neka Vam Bog pomogne da progledate!

      Избриши
  10. Анониман29. мај 2013. 14:14

    Opet, sve je to stvar covekove psihe... Ali opet ima istine u svemu tome... Meni ti Jehovini svedoci izgledaju kao olicenje antihrista, ne znam da li zante ali bila sam u crkvi i raspitala se za to, i rekao mi je pop da zaista postoji... Svi smo mi gresnici, i kada prodje sve ovo, svi cemo biti isti-Boziji sinovi...

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман29. јул 2014. 01:30

    BITNO !!! - Letters To Be Destroyed Watchtower

    1989-2012-Letters-To-Be-Destroyed-Watchtower.pdf
    https://docs.google.com/file/d/0B5w97Gm5iV7bX2dpZjljdFU4Yk0/edit?pli=1

    ОдговориИзбриши